Během tří let se vám může změnit život od základů. Splodíte potomka, vezmete si svou životní lásku, přijdete o rodinu nebo o nejlepší kamarády.
Gemini se nestalo nic z toho. Kromě několika úletů pravou lásku ještě nenašla. Rodinu měla stále stejnou. Kamarády také. Co se v jejím životě vlastně změnilo od prvního ročníku?
Kromě toho, že se stala hned po Lily nejchytřejší studentkou v ročníku a své pravé já ukazovala jen nejbližším kamarádům, vlastně nic. Stále se na povrch chovala jako sebevědomá a pyšná dívka, která byla ovšem uvnitř naprosto jiná.
Za to její kamarádi prošli spoustou změn.
Tak třeba Sirius Black. Jak velký zájem o dívky v sobě objevil nechápal doposud nikdo. Jedno bylo ale jisté, ani jedna sukně v Bradavicích (no, pár by se jich našlo, například jeho sestřenice) nebyla v bezpečí před Bradavickým cassanovou. Možná, že ho dívky milovali kvůli šarmu, možná kvůli vypracovanému tělu, které získal díky famrpálu. Těžko říct.
James a Lily. Chlapec, který stále věřil, že ho rudovlasá Nebelvírka miluje a dívka, která doufala, že ten hloupý Potter jednou dospěje. Každý z nich byl zcela jiný. James miloval famrpál a svou pozici chytače. Lily zase knihy a vzdělávání se.
~
Začátek roku utekl rychle. Od letního počasí, přes podzim až zimu. Bradavice pokryla hustá přikrývka sněhu a školní pozemky v tu ránu začalo okupovat spousta sněhuláků.
Studenti měli velkou fantazii. Jeden sněhulák vypadal jako profesor Brumbál, druhý jako školník Filch a nechyběla ani paní Norrisová.
Už jen několik posledních dnů dělilo Bradavické studenty od zaslouženývh prázdnin, při kterých se vrátí zpět ke svým rodinám.
Ovšem Gemini by raději zůstala ve škole, než trávila svátky s rodinou. Jenomže na názor se ji nikdo neptal. Jediné, co ji přišlo byl dopis, který ji doslova nařizoval, aby byla na nástupišti pár dnů před Vánoci.
~
,,Ten Potter!" procedila Lily skrz zuby a práskla dveřmi od ložnice.,,Co udělal James tentokrát?" zeptala se pobaveně Gemini, která ležela na posteli s knihou v ruce, nezvedajíc svou hlavu.
Podobné situace se opakují už od třetího ročníku každý den. Tehdy přišla Jamese navštívit puberta.
,,Přes celou společenku zakřičel moje jméno a pozval mě na rande!"
,,A?" zvedla hlavu od knihy.
,,A? A? Udělal to přede všemi!" zakřičela rozzuřeně. James Potter byl jediný, kdo dokázala jindy milou a obětavou dívku, tak naštvat.
,,Tak promiň," omluvila se a znovu se začetla do knihy.
,,Nechápu jak se s tím blbem můžeš bavit. Já bych s ním nevydržela ani vteřinu v jedné místnosti," prohrábla si frustrovaně vlasy.
,,Jsi s ním ve stejné koleji i ročníku. Chodí s námi na hodiny. Myslím, že je ti dost blízko,'' uchechtla se.
,,Takhle jsem to nemyslela,'' protočila nad tím očima a rychlostí blesku zmizela za dveřmi do koupelny.
Gemini se zvedla z postele a přiběhla k nim. ,,Lily, promiň." omlouvala se znovu.
,,Chci být sama!" ozval se tichý hlásek.
,,Notak, Lily!" naléhala na ni.
Po chvíli se před ní objevila Lily s rudým obličejem. ,,Udělej pro mně jednu věc. Zabij ho," řekla s zcela vážným obličejem.
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
ФанфикV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...