31.kapitola | RODIČE ZESNULÉHO

1.7K 150 6
                                    

,,Slečno Malfoyová,'' oslovila profesorka McGonagallová hnědovlasou Gemini, která právě mířila pryč u učebny přeměňování.

,,Ano?'' otočila se na ni s pozvedlým obočím.

,,Profesor Brumbál na vás čeká ve svém kabinetu,'' oznámila a lehce se usmála. ,,Heslo je citrónová zmrzlina.''

Gemini přikývla a s otráveným výrazem vyrazila k chrličům.

Zrovna teď, když ji kolem půl páté odpoledne skočilo vyučování, musela ještě za ředitelem.

Po dvou minutové cestě se objevila před chrliči, který řekla heslo: ,,Citrónová zmrzlina,'' a po schodech nahoru vystoupala ke dveřím od pracovny ředitele Bradavic.

Gemini nikdy nepochopila, proč má zrovna tak mocný čaroděj jako Brumbál, tak dětská hesla jako jsou ku příkladu Bertíkovy fazolky.

Jednou, když se o tom bavila s Remusem ji napadlo, že je možné, že tam někde uvnitř je pořád malé dítě, co miluje sladkosti. A daleko od pravdy nebyla, protože i přesto, že Brumbál už oslavil sté narozeniny, uvnitř byl stále dítě.

Gemini se zhluboka nadechla, zaklepala a na vyzvání vstoupila dovnitř.

,,Dobrý den, pane profesore,'' pozdravila s úsměvem Albuse, který seděl za svým stolem.

Když uviděla manžele Malfoyovi - rodiče Gruse, Markuse a Afrodity - Dyktise a Ninen - úsměv ji z tváře zmizel.

,,Dobrý,'' pozdravil ji také Brumbál.

,,Hydrus,'' pokynuli hlavami na pozdrav Malfoyovi.

,,Strýci, teto,'' pozdravila je taktéž. Nesnášela tyhle chvíle s rodinou.

Ozvalo se další klepání.

,,Dále,'' vyzval s milým úsměvem Brumbál dalšího návštěvníka.

,,Dobrý den, pane,'' pozdravil ho Lucius, který se zastavil ve dveřích a vyjeveně koukal, jak na svého strýce s tetou, tak na své dvojče.

,,Co ten tu dělá?!'' otočila se Gemini s otázkou na ředitele.

,,Pan a paní Malfoyovi chtěli mluvit s vámi oběma,'' oznámil a ukázal na dvě křesílka před nimi, ,,prosím posaďte se.''

Dvojčata se na ně posadila a s obavou pozorovala své příbuzné.

,,Jsme zdrceni,'' začala po chvíli ticha Ninen Malfoyová.

Už nad jejími slovy se musela Gemini ušklíbnout, faleš z toho doslova sršela.

,,Jsme zdrcnei, že náš syn Markus již není mezi námi. Nemuselo by se to stát, kdybys ho nepřesvědčila, aby se s tebou v noci toulal po chodbách,'' pokračovala a přitom se koukala svýma bouřkově šedýma očima na hnědovlásou Gemini.

,,Vždycky bylo pro vás všechny jednodušší obvinit z chyb cizích mě,'' založila si ruce na prsou a ušklíbla se, ,,ale že byste mě obvinili z Markusovi vraždy je... to je... vlastně ani nevím, co to je, ale hezký to není,'' zamumlala a sklopila zrak ke svým nohám.

,,Myslím, že bychom neměli na nikoho ukazovat, nebylo to dostatečně prošetřeno,'' vložil se do toho Brumbál, který tušil, kam Makfoyovi míří a chtěl oba své studenty ochránit.

,,Co by se prošetřovalo? Je jasné, že za to může ona,'' křikl Dyktis a ukázal na svou neteř. Na tváři měl snad ten nejhnusnější úšklebek, který kdy Gemini viděla.

,,Pane Malfoyi,'' oslovil ho klidný Brumbál, ,,není dobré někoho obviňovat ze smrti člověka, kterého měl rád, jak by bylo Vám kdybychom Vás obvinili ze smrti Vašeho syna?'' zeptal se jich Brumbál, přivřel svá bystrá očka a skrz své půlměsícové brýle na ně pohlédl.

Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTIONKde žijí příběhy. Začni objevovat