Velká síň se rozezněla potleskem. Studenti Koločar, Krásnohůlek a Kruvalu se již připravovali k odjezdu. Někteří z nich (lonští sedmáci) se z Prasinek rovnou přemístili, kam potřebovali a ostatní, školou povinní, čekali na své ředitele.
Grus seděl na zemi před Černým jezerem a kouřil. Zaritě přemýšlel nad svou budoucností a nad tím, co všechno ve svém životě už pokazil.
Vedle něj se zjevil jeho mladší bratranec s dlouhými blonďatými vlasy.
,,Ahoj,'' pozdravil ho Lucius.
,,Čau,'' odvětil s potáhl do sebe další cigaretový kouř.
,,Jak to jde doma?'' pozvedl tázavě obočí. ,,Co Minor?''
Grus se ušklíbl. ,,Doma je to furt stejný. Rodiče dělají jakoby se nic nestalo. Afrodité pořád běhá za klukama. A Minor...,'' nadechl se zhluboka a promnul si spánky, ,,to je totální asociál už jako batole.''
Lucius se uchechtl. ,,Jak může být někdo asociál od batolecího věku?'' pozvedl tázavě obočí.
Grus na něj pohlédl. ,,Celý dny sedí na zahradě, nebo v hale a hází do toho svýho malýho kotlíku různý kytky a trávy,'' oznámil, ,,a do toho cosi mrmlá.''
Mladý blondýn přikývl. ,,To je divný.''
,,A co u vás?'' zeptal se Grus.
Lucius si povzdechl. ,,Otec se nakazil dračími spalničkami, takže teď jen leží v posteli a spí.''
,,A co teta?''
,,Ta to bere celkem v pohodě,'' odvětil s pokrčením ramen, ,,pořád jezdí do Francie za svojí rodinou a o otce se starají lékouzelníci.''
,,Hmm...,'' zamumlal, ,,tohle budou strašný Vánoce.''
,,To mi povídej,'' promnul si Lucius spánky. ,,Neříkám, že ty předešlý byly lepší, ale jestli umře můj otec, začne boj-''
,,No, jo... dědictví,'' uchechtl se Grus, ,,byť tebou, nečtu si pravidla naší rodiny,'' poplácal ho po rameni, ,,budeš nasranej.''
~
,,Moji rodiče Vás všechny zvou k nám,'' oznámil James svým kamarádům, kteří společně s ní seděli v kupé Bradavického expressu, ,,a prý i Cruxe. Rádi ho poznají,'' podíval se na Gemini s Madelaine.
,,Myslím, že on je taky,'' přikývla Gemini, ,,rád přijede.''
,,Před týdnem mi psal, že se zase těší, až vás všechny uvidí, že je doma ticho a nuda, takže bude určitě nadšený,'' oznámila Madelaine.
,,Hele, tak víš, co?'' otočila se na ni její sestra. ,,Já se pro něj rovnou stavím domů,'' oznámila Gemini.
,,To je dobrý nápad,'' usmála se Madelaine.
,,A vy pojedete rovnou ke mně,'' ozval se mladý Potter, který objímal svou rudovlasou přítelkyni kolem pasu.
,,Souhlasím.''
~
Na nádraží King's cross se cesty Nebelvírské party rozdělily.
James začal hledat s ostatními své rodiče, manžele Potterovi a Gemini se z nástupiště devět a tři čtvrtě přemístila rovnou do Oxfordu, ovšem do kouzelnické hospůdky nedaleko Cruxova domu.
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanfictionV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...