věnováno Cecilii a Lauře
|PO TŘECH MĚSÍCÍCH|
,,Hej, Malfoyová!'' křikl někdo na hnědovlasou Gemini.
,,Hmm...?'' otočila se i s knihou, kterou držela výjimečně ve své levé ruce, protože ta pravá byla obvazaná.
Bojová umění nebyla nejlehčí předmět.
Ke Gemini přiběhl černovlasý mladík se Zlobovickým odznakem na uniformě. ,,Ahoj.''
,,Ahoj, Arthure,'' pozdravila ho s úsměvem.
,,Nechtěla bys někam zajít?'' zeptal se ji a opřel se o zeď.
Brunetka se uchechtla. ,,Tady jde si někam zajít?''
,,Soboty tu jsou volný,'' oznámil a ze své kapsy vyndal krabičku z cigaretami, ,,teda pro ty, kterým už bylo sedmnáct.''
Gemini se tiše zasmála. ,,Jasně, tím si mi chtěl říct, že už jsi velkej kluk, že?''
,,Dost možná,'' poškrábal se na zátylku.
Gemini se zamyslela. ,,Promiň, ale mám kluka,'' poplácala ho po rameni.
,,To mi nevadí,'' mávl nad tím rukou.
,,Ale mně jo,'' namítala a zakroutila nad tím nevěřícně hlavou. ,,Vy kluci tady v Kruvalu jste takový... zvláštní.''
,,Co čekáš,'' uchechtl se. ,,Víš, jak jsem rád, že tu je nějaká nová holka?''
,,Netuším.''
,,Holek, co jsou použitelný je tu má-''
,,Slovo použitelný znamená nad patnáct let?'' přerušila ho s pozvedlým obočím.
,,Jo,'' přikývl, ,,těžko budu spát s třináctkou.''
,,Logicky,'' přikývla chápavě.
Arthur otevřel krabičku s cigaretami a zkontroval jejich počet.
,,Můžu mít otázku?''
,,Jo,'' přikývl a krabičku vrátil zpět do kapsy.
,,Kde se tu dá kouřit?'' zeptala se tiše, aby je nikdo neslyšel.
,,Na záchodech v osmým patře,'' odvětil, ,,ale musí se tam chodit odpoledne, dopoledne jsou tam profesoři.''
,,Jako vážně?'' pozvedla překvapeně obočí.
,,Jo,'' přikývl. ,,Tak ty jsi kuřák, jo?'' uchechtl se.
,,No, teď spíš abstinuju,'' založila si ruce na prsou.
,,Někdy se tam stav,'' oznámil s mávnutím ruky. ,,Krabička je pod umyvadlem,'' doplnil se šeptem.
,,Díky,'' poděkovala s úsměvem.
,,Tak já jdu,'' oznámil a obešel ji. ,,Měj se,'' zamával ji, ,,Malfoyová!''
~
,,Kdy jsi mi chtěl říct, že když je ti sedmnáct můžeš jít v sobotu ven?!'' zeptala se Gemini svého bratrance, který stál před skříní a zamýšleně do ní hleděl.
,,Vypadlo mi to z hlavy,'' mávl nad tím rukou. Vytáhl ze skříně bílou košili a začal ji oblékat.
,,Tobě sedmnáct bylo,'' oznámila a založila si ruce na prsou, ,,v srpnu.''
,,A?'' nechápal i nadále.
,,Můžeš jít v sobotu,'' odvětila s otráveným výrazem.
,,Jo, můžu.''
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanfictionV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...