6.kapitola | KVĚTINY, VLKODLAK A OŠETŘOVNA

3.1K 228 4
                                    

Den utekl jako voda v řece a nastal večer a tím pádem i čas školního trestu, na který Gemini s Jamesem museli jít.

Gemini už čekala ve společenské místnosti. Seděla na červené sedačce a s otráveným pohledem hleděla do ohně.

James stále nešel, i když už tu měl dávno být. Nakonec se i objevil, ale se Siriusem po boku.

,,Jamesi, to ses musel upravit?" zeptala se ironicky a podívala se na jeho vlasy, které zřejmě vedly svůj vlastní život, ale jemu to nevadilo.

,,Já ne, ale Sirius,'' otočil se na černovláska, který si ještě upravoval své, už tak dokonalé, vlasy.

,,Máš rande?" zeptala se s povitaženým obočím.

,,Ne, jdu s vámi,'' oznámil vesele.

,,Jak to chceš udělat?"

,,Víš, tomuhle kusu hadru,'' vyndal James cosi ze své kapsy u hábitu, ,,se říká neviditelný plášť a ten Siriuse zneviditelní.''

~

Gemini prošla skrz obraz a ocitla se na prázdné chodbě. Oba Nebelvíři ji byli v patách.

,,Už je to věčnost, co jsme měli takhle spolu školní trest," ozval se po chvíli​ chůze James.

,,Naposledy minulý týden," připomněl mu Sirius a snažil se roztáhnout plášt, který byl zmuchlaný.

,,Jako by to byla věčnost,'' rozpýval se.

,,Je to teprve týden!" zopakoval.

,,Jak říkám, věčnost. Věčnost!" zakřičel, načež ho umlčela Geminina dlaň, kterou mu přikryla ústa.

,,Hele, to je teď jedno,'' přerušila je. ,,Támhle je Filchův kabinet. Takže ty se schovej a ty," otočila se na vysmátého černovláska s kulatými brýlemi na nose, ,,ty se tvař jako, že jdeš na smrt."

Sirius si mezitím přes sebe přehodil plášť.

,,Někdy ten pocit mám,'' polkl James hluboce.

,,Proč?" podivila se.

,,Jeho kabinet smrdí, že by z toho jeden pad,'' oznámil s kamennou tváří.

Sirius s Gemini vyprskli smíchy, díky čemuž na sebe upozornili a Filch otevřel dveře.

,,Co je to tu za kravál?" křikl na ně ode dveří, které byly alepsoň šest metrů od nich. ,,A průšviháři," usmál se slizce. James a Gemini se k němu začali pomalu přiblížovat. ,,Tyhle rostliny najdete a přinesete," podal jim zmuchlaný pergamen politý neznámou tekutinou a zabouchl před nimi dveře.

,,Ten má ale dneska náladu,'' odfrkl si James.

,,Takhle se chová vždycky,'' namítala Gemini.

,,Musím s tebou nesouhlasit, jindy je víc, jak bych to řekl," zapřemýšlel se a zastavil se přitom.

,,Pojď, chtěla bych být rychle zpátky," oznámila mu, ale chlapec se ani nepohl. ,,Jamesi!" okřikla ho a za límec košile ho táhla do lesa.

Šli v tichosti dokud brýlatý chlapec nevykřikl. ,,Mastně vysmátej!"

Gemini nad tím protočila očima. ,,Jestli budeš takhle filozofovat celou dobu tak tě upozorňuji předem, že to nebude muset být příjemný."

,,A pro koho?"

,,Pro tebe!" prskla.

,,Ty máš náladu."

Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTIONKde žijí příběhy. Začni objevovat