9.kapitola | JIZVY, FRANCIE A ZMUCHLANÉ PAPÍRY

3K 218 5
                                    

Z krbu se vynořil i Abraxas Malfoy. Podíval se na svou jedinou dceru, kterou by s přehledem vyměnil za syna, a ušklíbl se.

,,Akwarde,'' zavolal domácího skřítka.

,,Ano, pane,'' zjevil se vedle něj a uklonil se skoro až na zem.

,,Rozlej ty lektvary,'' rozkázal mu, přičemž nespouštěl oči ze své dcery.

,,Ale, vždyť jsi slyšel, co říkala madam Pomp-''

,,Žádné rady ohledně léčení mi nebude dávat někdo nečisté krve,'' přerušil ji.

,,Ale-''

,,Neodporuj svému otci!'' okřikla ji její matka. Do zad ji udeřil deštník mnohem větší silou, než v Bradavicích. Tady už žádná pravidla neplatila.

,,A teď,'' začal Abraxas, ,,jak se mohlo stát, že jsi byla na školním trestu, i přesto, že ses musela učit školní řád zpaměti?'' zeptal se ji a začal pomalu vyndavat svou hůlku.

,,Probíhala jsem hradem,'' řekla tiše, ,,a omylem srazila profesorku McGonagallovou na zem,'' zašeptala.

Abraxas na ní namířil hůlkou. ,,Slovo omylem neexistuje, nic není omylem!'' zakřičel. ,,Diffringo!''

Gemini okamžitě spadla na zem. Halou se šířil její křik a lámání kostí bylo slyšet, až do dalších pater.

,,To stačí, drahý,'' přistoupila k němu Francis. Ne ve strachu o svou dceru, nýbrž o rodinnou důstojnost. ,,Víš jaká akce nás čeká,'' stiskla lehce jeho rameno. ,,Hydrus nesmí mít jizvy.''

,,Akwarde, Manky,'' zavolal dva skřítky. Objevili se téměř ihned. ,,Ať není v ohrožení života. Postarejte se o ní, do příštího týdne musí být v pořádku.''

Skřítci přikývli a stoupli si vedle Gemini. Lusknutím prstu ji pokaždé ošetřili nějakou část těla, až nakonec byla opět jako dřív. Ale bolest neustávala, protože si tělo stále nevšimlo, že kosti jsou vcelku a na svých místech.

~

Sirius s Jamesem kráčeli po chodbách. Hledali jednu dotyčnou osobu, která se jim celý týden vyhýbala.

A ne, tentokrát to nebyla Lily Evansová, která se mimochodem od toho smutného incidentu, co se stal Gemini, začala s Jamesem bavit a dalo by se říct, že se spřátelili docela rychle.

Teď hledali dvojče jejich nejlepší kamarádky.

,,Hej, Malfoyi!'' zakřičel Sirius.

Lucius stál vedle nějaké holky, namotával si pramínek jejích vlasů na prst a o něčem si s ní povídal.

,,Omluvíš mě?'' mrkl na onu černovlasou dívku a otočil se na dva Poberty. ,,Blacku, co se děje, že mě hledáš?'' pozvedl znechuceně obočí.

,,Jak je Gemini?'' zeptal se ho.

,,Nevím,'' pokrčil nad tím rameny.

,,Jsi její bratr, nikdo ti nic nenapsal?'' podivil se James. ,,Furt ti píšou,'' doplnil se.

,,Píšou, ale ne o ní,'' odvětil. ,,Ale asi se má dobře, otec si na nic nestěžoval.''

,,A mohl bys to zjistit?'' opřel se James o zeď vedle něj.

,,Mohl i nemohl,'' zamyslel se.

,,Cože?'' podivil se Sirius.

,,Wendy,'' oslovil na dívku, která stála opodál.

Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTIONKde žijí příběhy. Začni objevovat