20.kapitola | VRACENÉ HŮLKY A VEČÍREK

2.2K 168 5
                                    

|PO DVOU MĚSÍCÍCH|

,,Myslím, že život bez vašich hůlek byl pro vás opravdu složitý, ale i poučný,'' oznámila McGonagallová s úsměvem, ,,doufám, že se nic z toho, co se dělo opakovat nebude a budeme na to moct zapomenout," doplnila svá slova a roztáhla ruksak, do kterého sedmice studentů své hůlky před dvěma měsíci vložila. 

,,Ale nemyslete si, že nezjistím, že cosi kujete na ostatní koleje," ozval se Brumbál, když už všichni měli své kouzelné proutky ve svých rukou, ,,já mám oči všude," oznámil s úsměvem a pokynul hlavou ke dveřím od své pracovny. ,,Můžete jít."

Tři Nebelvíři ji opustila jako první. Seběhli schody po dvou a rychle zamířili do společenské místnosti, aby se vyhnuli otravným Zmijozelákům.

,,To chce párty,'' oznámil Sirius. 

Jeho přátelé zběsile přikyvovali. ,,Máš pravdu.''  

Poté se zastavili před obrazem Buclaté dámy a slova se ujala blonďatá dívka.

,,Zrovna teď mám dobrou náladu, takže očekávám, že když vám řeknu heslo okamžitě se odklopíte a já budu moct, pořád dobře naladěná, vstoupit dovnitř," založila si ruce na prsou a pohlédla na Buclatou dámu. ,,Takže...,'' nadechla se, ,,Godrik Nebelvír."

Dáma na obraze se smutně zamračila. ,,Když semnou si nechce nikdo povídat!"

,,Godrik Nebelvír," zopakovala Gemini heslo stále klidným tonem hlasu.

Buclatá dáma přikývla a odklopila vchod do společenské místnosti. ,,Ale příště si popovídáme!" zakřičela ještě na tři šesťáky, kteří zrovna prošli skrz.

,,To si piš, že jo," zasmála se blondýnka a rozhlédla se po místnosti.

Na sedačce seděl Remus a povídal si s Frankem Longbottomem. Byl tak zabrán do rozhovoru, že si ani nevšiml, že vedle něj sedí jeho přítelkyně.

,,A člověk by si řekl, že není lehce přehlídnutelný," zavrtěla nad tím pobaveně hlavou.

Mladý vlkodlak se otočil a usmál se. ,,Promiň, šla jsi asi moc potichu," pokrčil nad tím rameny.

,,Jo," přikývla, ,,asi jo."

,,Máš dobrou náladu, že?" pozvedl tázavě obočí.

,,A nejen to," usmála se a z kapsy svého hábitu vytáhla svou hůlku. ,,Takže jestli mě bude někdo štvát pošlu ho do mdlob," uchechtla se a uvelebila se na Remusově hrudi, která se právě nepravidelně nadzvedávala, protože její majitel se ohromně smál.

  ~  

,,Gemini,'' oslovili blonďatou dívku, která už dvě hodiny seděla na gauči po boku Remuse James a Sirius, ,,potřebujeme whisky a ty ji máš zásoby,'' řekli tiše, aby je nikdo neslyšel.

,,Dvacet lahví bude stačit?'' pozvedla tázavě obočí a zvedla se ze sedačky.

,,Asi jo,'' přikývl Sirius.

Blondýnka se vydala po schodech k dívčím ložnicím. Otevřela dveře od pokoje, který sdílela s dalšími čtyřmi dívkami.

Bez jediného slova zamířila ke své skříni. Otevřela ji tak, aby dovnitř nebylo vidět a začala batoh, který měla s sebou a byl zvětšený kouzlem, plnit lahvemi kouzelnického alkoholu.

,,Ty se jdeš překvléknout?'' podivila se Marlene McKinonnová, která i přesto, že brala Lily jako nejlepší kamarádku, s Gemini si nikdy moc nerozuměla. Přišla ji až moc arogantní.

Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTIONKde žijí příběhy. Začni objevovat