Gemini se pomalu zvedla ze své postele a sykla bolestí. Všechno ji bolelo, ale i přesto musela vstát.
Nasoukala se do školní uniformy a vyšla ze svého pokoje, který sdílela jen sama se sebou.
Naproti z chlapeckých ložnic vyšel Markus s rukou v obvaze a úšklebkem na rtech.
,,Jak se cítíš?'' zeptal se ji s pozvedlým obočím.
,,Víc trpím psychicky, než fyzicky,'' zamumlala, ,,a navíc si to odnesl i ty.''
,,Kašli na to,'' mávl nad tím rukou a rozešel se dolů po schodech se svou sestřenicí po boku.
,,Opravdu mě to mrzí,'' pronesla, když stáli v prázdné společenské místnosti.
,,Tak hele...,'' stiskl ji Markus lehce rameno, ,,mně je to šumák, fajn?'' usmál se povzbudivě. ,,Zachovala ses tak, jak jsi měla a neber si to za vinu.''
,,Ale-''
,,Tak, abys neměla příště výčitky, tak na tebe taky sešlu Cruciatus, jo?'' kývl hlavou a vydal ze k obrazu, aby mohl ven na chodbu.
,,Jo... dobře,'' přikývla a poté zatřásla hlavou. Teprve teď ji došlo, co vlastně odsouhlasila. ,,Ne... to ne!''
~
,,Gemini se nám pořád neozvala,'' posadila se Lily k ostatním, když přišla do společenské místnosti a v rukou držela dopisy od své rodiny. ,,Ani jeden.''
,,Třeba je tak zaneprázdněná, že to nestíhá,'' pokrčila nad tím rameny Madelaine a dál si pilovala svůj nehet.
,,Tolik bych se nebála, kdyby tam byla s nikým jiným, než s Bellatrix a její pošahanou rodinou,'' odvětila a prohrábla si vlasy. ,,Je to jako když zavřeš do jedné místnosti smrtijedy a bystrozory - porvou se,'' zašklebila se.
,,To neříkej,'' ozval se James s úšklebkem, ,,nedej Merline se ji něco stane a oni dva budou v háji!'' ukázal na Siriuse s Remusem.
Lily s Madelaine se na něj podívaly s pozvedlým obočím.
James se podíval na Siriuse. ,,Ty nebudeš mít nikoho, kdo by tě držel dál od holek, s kterýma bys spát neměl a ty,'' otočil se na hnědovlasého Remuse, ,,a ty nebudeš mít nikoho s kým bys spal,'' oznámil se smíchem.
Lily ho přetáhla knihou po hlavě.
James sykl bolestí a s pozvedlým obočím se na ni podíval. ,,Za co to bylo?'' podivil se.
Rudovláska se zamračila. ,,Naše kamarádka je v Kruvalu, nikdo neví, jak se má, ale ty si z toho budeš dělat srandu!''
,,Lily, pořád lepší si z toho dělat srandu, než tu sedět a čekat až se vrátí,'' pokrčil mad tím rameny a šibalsky se usmál. ,,Jestli se vůbec vrá-''
James byl znovu umlčen Lilyinou knihou.
~
Gemini mířila pryč z večeře, ze které ještě před tím, než se začalo jídlo a talíře sklízet ze stolů.
Markus na ni ani nešel. Odpočíval po trestu, který den před tím absolvoval, aby nabral síly.
A proto Gemini kráčel temnou a velmi chladnou chodbu, kterou osvětlovala světla zapálených pododní.
Za ní byly slyšet kroky, ale když se za nimi otočila, nikoho neviděla. Nakonec se před ní objevil její nejstarší bratranec.
,,Ahoj,'' pozdravil ji Grus a sjel ji pohoedem, ,,Hydrus.''
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanfictionV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...