,,Gemini,'' utěšovala Lily svou nejlepší kamarádku ve svém objetí. ,,To bude dobré."
Hnědovláska si setřela slzy z tváře a pokusila se o úsměv.
,,Brečet ti moc nejde," uchechtla se rudovláska a podala ji papírový kapesník, který vytáhla z krabičky na nočním stolku.
Gemini nad tím pokrčila rameny. ,,To bude tím, že Malfoyové nebrečí," oznámila a vysmrkala se. ,,Lucius mě naštval takovým způsobem, že to prostě muselo ven, kdybys nevyšla zpoza obrazu ven, ležel by tam nehybně na zemi, protože mě nechtěla Buclatá dáma nechtěla pustit dovnitř."
,,No... zase na druhou stranu, je to dobrá strážkyně Nebelvírské věže, jak by ona sama řekla," usmála se povzbudivě. ,,Co ti vlastně řekl, Gemini?"
Její kamarádka nad tím zavrtěla hlavou. ,,Nechci to řešit," sklopila hlavu k zemi.
Nechtěla to řešit a ani nemohla. Lucius ji řekl, že se smrtí svého bratrance nemá on, ani Grus, ani Afrodité, co dělat. Ovšem poté, co ji řekl, že si Markusovu smrt přál samotný Voldemort a tímto úkolem pověřil Bellatrix. Rozpoutal ve svém dvojčeti vlnu emocí, které jednoduše museli ven ve formě slz.
Gemini znovu skočila své kamarádce kolem krku. Ta se uchechtla a pohladila ji po vlasech.
,,Jestli se chceš objímat běž za Remusem, protože ten by měl tyhle úkoly plnit."
,,Máš pravdu," přikývla a odtáhla se od ní. ,,I tak děkuju, Lily," usmála se na ni a vstala ze své postel, ve které do teď ležela. Vyletěla z ložnice jako nejrychlejší Nimbus a než se stihl Remus nadát, Gemini ležela v jeho náruči.
,,Ty jsi jako blesk," zasmál se Remus a objal Gemini okolo pasu.
James se usmál. ,,Dobře, že jsi tady, protože nás napadla přezdívka pro tebe, ty náš prcku," oznámil mladý Potter a prohrábl si své uhlově černé vlasy.
,,Problém je, že teď jsme skoro stejně vysocí, Jamesi," uchechtla se.
,,Prcek budeš furt, protože jsem starší!'' namítal James a otevřel pusu, aby znovu něco řekl, ale Gemini ho předběhla.
,,Jakže byla ta přezdívka?'' zeptala se, aby změnila téma.
,,Bystroočka," odvětil a pyšně se usmál, jakoby snad vymyslet to trvalo léta.
,,Proč?'' podivila se s pozvedlým obočím.
,,Vidíš toho víc než-"
James byl přerušen Siriusem, který se celou dobu usmíval: ,,Než tenhle slepoun," uchechtl se a praštil svého nejlepšího kamaráda do ramene. ,,Co jsme slyšeli jsi prý v Kruvalu excelovala v soubojích, kdes měla spoléhat jen na vlastní smysly. A navíc jsi hbitá," oznámil a zamyslel se. ,,Pamatuješ, jak se tě snažil Dvanácterák před rokem chytit, ale tys uhnula a sestřelil místo tebe McGonagallovou?"
Gemini nakonec souhlasně přikývla. ,,Pravda."
,,Napadá mě ještě jeden důvod,'' vmísil se do konverzace Remus Lupin, který je po celou dobu poslouchal. Všichni se na něj podívali a čekali na jeho odpověď. ,,Tvůj patron je rys.''
~
,,Slečno Malfoyová, jste připravena?'' zeptala se McGonagallová mladé čarodějky, která stála vedle ní a která si vybrala jí jako svůj doprovod, protože stále věřila, že i přesto, že ji dává Minerva jeden školní trest za druhým je její oblíbenkyní.
,,Ano," přikývla Gemini a zhluboka se nadechla.
Profesorka se podívala na Bradavický hrad za nimi a pokynula Gemini, aby se ji dotkla. Rázem je přemístila před brány Malfoy Manor.
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanficV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...