Cruxův dům naštěstí během dvou dnů netrpěl žádnou újmu. I když, párkrát měl na mále, protože James a Sirius oslavovali výsledky NKÚ, které dopadly nad jejich očekávání.
Gemini byla ze svých výsledků nadšená. Dokonale zkloubila školu s mimoškolními aktivitami, které byly příjemné, jak pro ni, tak pro člověka, který je s ní vykonával. A Sirius její práci obdivoval.
Remus Lupin musel své přátele opustit kvůli své mámě, jejíž zdravotní stav se krapek zhoršil a byla převezena ke Svatému Mungovi.
Ale zpět do současnosti.
Bylo něco kolem půl druhé odpoledne. Slunce svítilo a teplý vzduch se dostal i nejhlubších sklepení.
Před domem v Oxfordu zastavilo taxi, ze kterého vystoupili dva kouzelníci. Starý Crux Weasley a mladá hnědovlasá dívka, které mohlo být sotva patnáct let.
,,A jaká je, dědo?'' zeptala se šedivého muže, který se právě loučil s řidičem.
,,Zajímavá,'' uchechtl se Crux, ,,zamiluješ si ji, Madelaine,'' oznámil a i se svým kufrem zamířil k vchodovým dveřím.
Rozhlédl se po ulici a když viděl, že na ně žádný mudla nezírá, z rukávu mu vyjela hůlka, kterou dveře odemkl.
,,Budeš si s ní rozumět, Madelaine,'' ujistil nervózní dívku za sebou a vstoupil dovnitř.
,,Doufám,'' zamumlala.
Crux si odložil a svůj kufr položil k věšáku. ,,Gemini!'' křikl do domu.
Z obývacího pokoje se přiřítila blonďatá Nebelvírka s úsměvem na rtech. ,,Ahoj,'' pozdravila ho a s nadšeným výrazem sledovala dívku za ním, která pozorovala svůj odraz v zrcadle.
,,Koukám, že dům stojí, to je to dobré znamení,'' zasmál se a otočil se na hnědovlásku za ním. ,,Madelaine,'' oslovil ji, čímž upoutal její pozornost, ,,tohle je Gemini Malfoyová,'' ukázal na blondýnku před nimi.
,,Těší mě,'' pozdravila ji s úsměvem.
,,A Gemini, tohle je Madelaine Bonnetová,'' představil ji a blondýnka si s ní potřásla rukou.
,,Kamarádi mi říkají i Mad,'' oznámila.
Gemini se po celou dobu usmívala a tvářila se, že vše, co Crux říkal posloucha, ovšem pravda byla jinde. Madelaine ji v mnohém připomínala její matku. Barva vlasů, očí, postoj, tvar obličeje. Byla podobná Francis Malfoyové a vzhledem k tomu, že byla Gemini její dcera, i jí samotné. Nakonec usoudila, že se zajisté jedná o Malfoyovské geny a ty francouzské.
,,Madelaine chodila do Krásnohůlek, ale myslím, že je na místě kvůli bezpečnosti, aby se vrátila zpět do Anglie,'' oznámil Crux.
Gemini přikývla. ,,Jasně, souhlasím.''
Stařík se nadechl a kouzlem zvedl svůj kufr do vzduchu. ,,No,'' oddechl si a obě dvě dívky sjel pohledem, ,,jdu si vybalit. Madelaine to tu zná, takže není potřeba cokoli vysvětlovat,'' oznámil a pomalu se vydal ke schodům, které vedly do patra, které obýval.
S jeho odchodem nastala chvíle ticha, kterou prolomila Gemini. ,,No a do jakého jdeš ročníku?''
,,Do pátého,'' odpověděla a sundala si svůj klobouk, který byl součástí Krásnohůlské uniformy. ,,A ty?''
,,Do šestého,'' odvětila a poškrábala se na zátylku. ,,Hodně štěstí při zkouškách NKÚ,'' usmála se na ni přívetivě.
Madelaine chtěla odpovědět, ale byla přerušena někým jiným.
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanficV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...