19.kapitola | OHNUTÁ VIDLIČKA A ROZMLÁCENÉ KOŠTĚ

2.2K 181 11
                                    

Sirius bez hůlky byl jako ptáci bez křídel, připadal si zbytečný a k ničemu.

James se po každém vyučování odebral do ložnice se slovy: ,,Kdyby mě někdo hledal tak mu řekněte ať mě nehledá.''

Nejlépe to snášela Gemini. Jediná věc, která ji štvala byla, že si musela mít vlasy večer, aby ji do rána uschly, protože její spolubydlící ji je odmítaly usušit.

~

,,Remusi?'' oslovila Gemini svého přítele a zvedla hlavu od pergamenů.

Remus seděl naproti ní a četl. ,,Ano?'' pozvedl tázavě obočí.

,,Myslíš, že by Binns zjistil, že mají čtyři lidi stejnou esej?'' zeptala se ho a položila brko vedle pergamenu.

,,Asi ne,'' zavrtěl nad tím hlavou hlavou a knihu položil na stůl. Věděl, kam Gemini míří.

,,A mohla bych si ji opsat?'' zeptala se ho se písma očima.

Remus nemohl těm modrým diamantům nemohl říct ne. ,,Dřív bych nesouhlasil, ale teď jo. Berad bych se s tebou rozešel,'' zasmál se a vyndal ze své školní tašky dva pergameny.

,,Já bych tě pak proklínala celá léta, co?'' uchechtl se a i s esejí na pergamenech si sedl vedl ní.

,,No přesně,'' přikývl souhlasně

Gemini se usmála a políbila ho. Spokojený výraz zmizel z její tváře, když uviděla onu esej.

,,Dvě strany?'' nadzvedla tázavě obočí.

,,Jo,'' přikývl.

Gemini nad tím protočila očima a začala ji přepisovat. Narozdíl od Remuse psala menším písmem a nepodstatné informace vyškrtla, takže se ji celá esej vešla jen na jednu stranu.

,,Stačila mi jen jedna,'' oznámila a položila brk na stůl. Protáhla si klouby a opřela se o lavici.

,,To není možný!'' protestoval Remus a pergamen rychle pročetl.

,,Přiznej si to,'' drcla do něj Gemini a zasmála se, ,,jsem chytřejší.''

Remus se zašklebil. ,,Fajn, možná dokážeš zhrnout dvou stránkovou esej na jednu, ale chytřejší nejsi,'' namítal. Gemini pozvedla uraženě obočí. ,,Je to na stejno,'' opravil se, když viděl, jak se tváří.

,,Moudřejší by mi ustoupil,'' zamumlala.

Remus se zasmál. ,,Hej... já to slyšel!''

Gemini se na něj podívala a sarkasticky pronesla. ,,Tak to se moc omlouvám, vůbec jsem to nechtěla říct.''

Hnědovlasý Nebelvír se zasmál. Gemini stále něco mluvila, ale Remus ji umlčel polibky, kterým se nebránila.

~

,,Remusi, co to máš na krku?'' pozvedl pobaveně Sirius obočí a napil se dýňového džusu.

,,Co bych tam měl mít?'' podivil se a svůj krk přejel dlaní.

,,Máš zrdcátko?'' zeptal se ho černovlásek.

,,Jasně,'' přikývl sarkasticky, ,,mamho sebou úplně všude.''

Madelaine se zasmála. ,,Já ho mám,'' oznámila a začala hrabat ve své tašce. Nakonec z ní vytáhla malé zrdcátko, které Remusovi podala.

Ten kromě několika jizev uviděl i cucflek, který končil nad lemem jeho košile.

,,Gemini, ale notak,'' zaskuhral a vrátil hnědovlásce její zrdcátko zpět.

Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTIONKde žijí příběhy. Začni objevovat