Bradavickým hradem se šířila špatná nálada jako chřipka v zimních měsících. Nikdo ji neunikl a i ti největší optimisti jako byla Gemini se neubránili smutku.
Pro Gemini bylo jen těžko představitelné, že se od tohoto dne po dobu pěti měsíců neuvidí se svými přáteli.
Sirius na tom nebyl o moc lépe. Věděl, co jsou Malfoyovi zač a jak se chovají ke krvezrádcům jako byl on i Gemini.
,,Hlavně se ozvi,'' podíval se na blonďatou Nebelvírku, která seděla po jeho boku u Černého jezera.
Byl sice leden, ale to jim bylo jedno.
,,Ozvu,'' odvětila s přikývnutím a vypustila ze svých úst cigaretový kouř.
,,Ahoj,'' ozvalo se vedle nich. Byl to James.
,,Čau,'' pozdravili ho.
James se posadil vedle nic na lavičku. Chtěl nějak zlepšit jejich špatnou náladu. ,,Prý sem přijedou Krásnohůlky.''
,,Ty byly před námi v Kruvalu,'' odvětila Gemini a odhodila na zem nedopalek od cigarety, který poté zašlápla.
,,Od kdy kouříš?'' zeptal se James, i když odpověď věděl.
,,Asi od čtrnácti,'' odvětila a založila si ruce na prsou. ,,Otec nesnáší mudlovské výrobky a věc, kterou po nich převzali i někteří kouzelníci obzvláště ne,'' ušklíbla se při pomyšlení na Abraxase.
,,Jak se má Crux?'' pozvedl Sirius tázavě obočí.
,,Byli za ním moji rodiče,'' oznámila.
Oba dva chlapci se na sebe podívali s překvapenými výrazem a najednou se zeptali: ,,Co chtěli?''
Gemini se zamračila. ,,Vzdali se mě...,'' pokrčila nad tím rameny, ,,dali strýčkovi papír ohledně pěstounství, ale ještě ho neschválili,'' řekla tiše a sklopila hlavu, ,,otec to určitě prodlužuje, aby nemohl Crux zatrhnout ten výměnný pobyt,'' dopověděla s jasným zklamáním v hlase.
,,Kéžby tohle udělali i moji rodiče,'' uchechtl se Sirius.
,,Jsem spíš zklamaná, než nadšená,'' oznámila Gemini a podívala se na svého černovlasého kamaráda. ,,Je pro ně jednoduší se mě zbavit, než se tomu všemu postavit.''
,,Ty nejsi ráda?'' podivil se James.
,,Ne,'' zavrtěla nad tím hlavou, ,,vždycky jsem si myslela, že nikde tam pod těmi ledovými maskami mě mají rádi, ale...,'' oznámila se slzami v očích, které se nesnažila nějak maskovat, ,,zřejmě se pletu.''
~
,,Igore,'' potřásl si ředitel Bradavic s Karkarovem rukou na rozloučenou, ,,šťastnou cestu.''
,,Děkuji, Albusi,'' odvětil a podíval se na zbytek profesorského sboru, ,,brzy se uvidíme.''
Minerva byla vůči tomu všemu skeptická. Kruval byla škola, která si zakládala na slušném chování a morálce. A věděla, že s tím přinejmenším jeden ze studentů Bradavic bude mít problém.
,,Na shledanou v červnu,'' usmál se Brumbál na své studenty, kteří se tvářili tak kysele, že by to bylo i na citróny moc. ,,Přeji vám všem hodně štěstí, jak ve studiu, tak v utužení vztahů,'' doplnil se Albus a nenápadně mrkl na mladou Nebelvírku, která stála po boku svého bratrance.
,,Tak...,'' ozval se Karkarov, ,,jdeme na čas,'' oznámil a potěšeně se usmál.
Brumbál přikývl a naposledy se se všemi rozloučil.
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanfictionV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...