Duymak üzere olduğunuz hikayenin en başını öğrendiniz geçen bölümde. Şimdi gelelim ikinci bölüme. Birinci bölümle pek de alakası olmayan bir ikinci bölüm olacaksa da bu işin temelini sağlam atmaya kararlıyım. Nasıl olsa eninde sonunda hikayenin tüm parçaları bir yap boz gibi birleşecek. Bu günkü konumuz Ada ve Doğa. Ada geçen bölüm yaptığı sarkıntılıklardan anlayabileceğiniz üzere benim en yakın arkadaşım. Arkadaşlığımız henüz annelerimizin karnındayken başlamıştı desem doğru olur. Benim annem ve onun annesi üniversitedeyken tanışmışlar. Birbirlerinin en yakın arkadaşları sayılırlar. O yüzden Ada' yla tanışma hikayemizi size anlatmayacağım çünkü birkaç emzik sallama ve agu bugu cugudan ibaret bir hikaye. Doğa ise Reyna gibi sonrasında hayatıma girecek insanlardan biri.
Janset: O da benim en yakın arkadaşım.
Reyna: Öhö öhö boğazıma kahpelik kaçtı.
Janset: Pardon işte. En yakın arkadaşlarımdan biri.
Ben: Sarkmayın arkadaşlar sıranızı bekleyin. Bu kadar kafi. Çekilebilirsiniz.Temellerimizi sağlam atmalıyız. Bölümüne geri dönecek olursak. Sizi bu sefer başka bir mekana götürüyoruz.
ANKUVA AVM ROLL HOUSE
Bir eline istekası diğer elinde telefonuyla sessizce köşede dururken tam vurduğum anda yine derin bir iç çekerek saçma sapan bir atış yapmamı sağladı.
"Ne bu hal oğlum aşık mı oldu yoksa ?"
"Oldum tabi oğlum şu kızın güzelliğine baksana."dedi Ada instagram dan açtığı bir kızı göstererek. Gerçekten hoş ve zarif görünümlü bir kızdı.
"Mesaj attın mı ?"
"Saçmalama oğlum ne mesaj atacağım. Hem nerde bende o göt. "
"Niye atmıyorsun lan ne olucak sanki ?"
"Hadi ben diyelim yürek yedim bu hatuna mesaj attım. Sen şu telefonun ekranını net göremiyor musun acaba ? 20K yazıyor bak. 20 bin takipçisi var bu kızın. Kim bilir günde kaç yüz tane mesaj alıyordur."
"Ben biliyorum bu kızı bir yerden ama hiç çıkaramadım."dedim. Siması çok tanıdık geliyordu.
Janset: Daha önce telefonumdan resimlerini sana 89595 kere gösterdiğimden olabilir mi acaba.
Ben: O an hatırlayamadım kızım ne yapayım.
Janset: Bekleme yapma koçum. Devam et.
Ben: Töbe Allahım töbe.Telefonu bilardo masasının yanına bırakıp atışını yapmak için kendine konum belirledi ve eğildi.
"Kıza resmen bayılıyorum."
"Bu kızla çıkar mıydın ?"
"Hayır. Hangi kız olursa olsun. Biliyorsun ben o "çıkma" işlerine girmem."dedi Ada ve vuruşunu yaptı.
Şimdi neden öğrenmeniz gerektiğini bilmediğiniz bir diyalog öğrendiğinize göre size bunu bağlayabileceğiniz (muhtemelen neyi bağlamanız gerektiğini anlamayacaksınız) ikinci olayımızı verelim. Versin doğrusu. Doğa ! Sıra sende.
Doğa
Başka Bir Günde Yine Janset'in Evi Bu Sefer Çoğunlukla Yatak Odası
Janset' in yatağında otururken aklımda yine aynı düşünce. Düşünce değil, doğrusu kişi dönüp duruyordu.
"Yeter artık. Ben Barış' ı çok özledim."
diye koyverdim. Özlemiştim. Onu, anılarımızı düşünmeden tek bir dakika bile geçirmeyi başaramayacak duruma gelmiştim.
"Artık unutsan şu çocuğu nasıl olur."
"Evet. Janset haklı. 4 ay oldu resmen."
"Ne yapayım unutamıyorum."dedim. Hazırladığı süprizler ve yaşanan onca şeyden sonra bittiğini kendime yediremiyordum.
"Al şunu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekila
Fantasy1 shot tekilanın bir vücuda verebileceği zararları biliyor musunuz ? Şahsen ben bilmiyorum. Yine de bu konuda öğrendiğim tek şey 6 shot tekilanın bir insanın hayatını nasıl değiştirebileceği. Nereden mi biliyorum ? Yaşayarak öğrendim. Hayatımı değiş...