Doğa
Bütün eşyalarla birlikte saraya döndüğümüzde birkaç tane özel hizmetli bizi apar topar odamıza götürdü. Maibe ile beni süslerken bu gece seremonin tekrar olacağını söylediler. Demek ki Yılan ile Janset in seremonisi yapılacaktı.
Tekrar cildimin içinden çıkarılıp aynı elbiseyi giydim. Hazirlandıktan sonra Maibe ile aşağıya akşam yemeğine indik. Masada tanıdıklarım dışında yılan ve onun dışında tanımadığım sarışın kahve rengi gözlü bir kız oturuyordu. Maibe ile ben de sofraya oturduktan sonra Janset ayağa kalktı. Janset in ayağa kalkmasıyla tellallardan biri içeriye girdi.
"Bu Anippe. Tut un kız kardeşi. Biz burada yokken benim bütün yetkim onda olacak."
Dedi. Resmen anında kalbime bir inme inerken Janset'in gerçek bir gerizekalı olduğuna kanaat getirmiş durumdayım. Bir suçlunun kız kardeşine ülke mi emanet edecektik ?
"Ben burada olduğum sürece yetki o buradayken ne yaparsa yapsın bende olacak. Kanunlar üzerinde oynama hakkı olmayacak. Hangi acil durum olursa olsun."
Dedi.
"Döndüğümüzde ülke yerinde olursa tabi."
Dedim kendimi tutamayarak.
"Benim sembolümden birinin aile fertlerinden biri bence bu görev için oldukça uygun. Ayrıca uygunsuz bir durum olacak olursa diğer sembollerin oy birliği ile görevden alma hakları olacak."
Dedi. İçim hala rahatlamamışken maibe kulağıma eğildi ve sembollerin 3 yaşından beri yakın dövüş dersleri aldığıyla ilgili birşeyler söyledi. İçime hiç bir şekilde serin sular serpilmeyi başaramasa da Janset gibi bir %100 inatla uğraşmayacaktım. Kızın biraz yüzünü inceledim. Yumuşak hatları ve güzel bir yüzü vardı. Umarım biz burada değilken dünya tarihine zarar vermezdi...
Ada
Önce Tut'a sonra da kız kardeşine baktım. Kız o kadar da korkunç görünmüyordu en azından abisine kıyasla oldukça şirin ve güvenilir bir görünüşü vardı. Sonuçta ailedeki herkes psikopat seri katil olacak diye bir kaide yoktu. Anlamsızca içten içe kıza bir güven beslemiştim bile. Yemekler bittikten sonra yine o gece olduğu gibi hep birlikte taht salonuna geçtik. Hepimiz tahtları mirza oturduktan sonra Arda Janet'e tahtına çıkması için yardım etti. Janset tahta oturduktan sonra kupa ve bıçak tekrar belirdi Janset bıçağı alıp elini kesti ve kanını kupaya akıttı. Tut kupayı alıp kanı içti ve isminin anlamının ' görüntü' olduğunu söyleyip Janset'i hayatının sonuna kadar koruyacağına yemin etti. Janset derin bir oh çektikten sonra yerine oturdu ve resmi olarak Anippe'yi geçici kraliçe ilan ettikten sonra ona bir sembol atadı. Anippe'nin sembolü aslandı. Adı Yugo olan çocuğun eskiden babasının sembolü olduğuyla ilgili birşeyler söyledikten sonra seremoni bitti.Janset mavi gözlerini geri alırken Tut'da belli ki önceden mavi olan gözlerini geri aldı. Herkes fazlasıyla rahatlamış görünüyordu. dansa neşeyle yarın okul için yola çıkacağımızı ve hepimizin iyice dinlenmesini söyledi. Fukayna ile odamıza giderken Janet'in bu gece görebilen bir katille aynı odada kalmasından korkmam gerekirdi belki ama onun yerine sadece yılan gözlerinden kurtulduğuna mutluydum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekila
Fantasy1 shot tekilanın bir vücuda verebileceği zararları biliyor musunuz ? Şahsen ben bilmiyorum. Yine de bu konuda öğrendiğim tek şey 6 shot tekilanın bir insanın hayatını nasıl değiştirebileceği. Nereden mi biliyorum ? Yaşayarak öğrendim. Hayatımı değiş...