Pencerenin dışındaki süliet içeriye girdi.
"Bu şekilde yaşayamam."
Dedi. Sef içeriye girip camı kapattı ve sülietin yüzüne bir silah doğrulttu. Bütün bu tantanada Janset uyanmıştı. Sanırım burada yaşananlar benim ağzımdan anlaşıldığında pek ilginizi çekmeyecek. Bu yüzden bu işi Janset'e bırakıyorum.
Janset
Odanın içindeki gürültüyle uyandım. Etrafa baktığımda yine o küçük kırmızı duvarları olan evi görmeyi bekledim. Onun yerine odamdaydım. Arda'nın fazlasıyla şaşırmış yüzüne bakarken gözlerim kendimi buldu... Kendimi... Gözlerimin yerindeki yılan gözlerimi. Ruhumun görünüşünden
kötü değildi."O burada mı ?"
"Evet buradayım."Diye cevapladı sesi zihnimin içinden çıkıp kulağıma gelen çocuk.
"Ne yapıcaz ?"
"Bilmiyorum."Dedi Sef. Arda ile konuşuyorlardı.
"Bunun sebebini bilmiyor musunuz yani ? Ya da çözümünü."
"Hayır. En azından henüz. Yine de hakkında bildiğimiz bir şey var Tut. Senin bir psikopat olduğun. Bu yüzden tam da şu anda zindana gidiyorsun."Dedi Arda.
"Hayır. O zindana giderse aslında ben de zindana gitmiş olacağım. Olan biten şeyleri görmek istiyorum."
Dedim. Buranın Kraliçesi olarak ilk günlerden hapse gitmeyecektim. Zihinsel ve ya gözsel ve ya haltsal olarak da. Girmeyecektim.
"Janset. Saçmalama bu çocuk insanları öldürüyor. Hem de oklarla. Bildiğimiz okla."
"Gözlerim onda ! Ayrıca burada %100 yetkiye sahip tek kişi var o da benim. Hem buraya geldiyse gitmeyecektir."Dedim. Onun insanları öldürdüğünü biliyordum. Bu işi körken bile yapabiliyordu. Yine de boşu boşuna öldürmüyordu. İnsanlardan aldığı bir şey vardı. Bana hiç göstermediği bir şey. Bunu adım kadar iyi biliyordum. Yine de beni öldürmeyecekti.
Doğa: Benim de gözlerim başkasında olsa ben de onu öldürmem.
Ben: Bi zahmet zaten. Yoksa böyle rahat olmazdım. Neyse ben hikayeye devam edeyim.
Ada: Sonrasında Melis dönene kadar pek bir şey olmuyor ki. Yani hepimiz odaya doluşuyoruz. Biraz Tut la bakışıyoruz falan. İşte Reyna çocuğu sorguya çekiyor falan sonra yemek yediriyoruz size falan-.
Ben: İnsanlar bence bizi beslediğinizeen habersiz olsalardı da olurdu.
Ada: Kanka sonra da yatıyoruz zaten.
Ben:Bitiriyim mi yani burda bölümü?
Ada: Evet. Gelecek bölüm 13 Ayna' nın son bölümü zaten. Bırak bu da böyle olsun.
Ben: İyi o zaman bu bölüm de böyle bitsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekila
Fantasy1 shot tekilanın bir vücuda verebileceği zararları biliyor musunuz ? Şahsen ben bilmiyorum. Yine de bu konuda öğrendiğim tek şey 6 shot tekilanın bir insanın hayatını nasıl değiştirebileceği. Nereden mi biliyorum ? Yaşayarak öğrendim. Hayatımı değiş...