-Tekiladan Önce-

14 4 0
                                    

İşte sonunda üçüncü bölüm. Biliyor musunuz üç ve üçün katlarını her zaman sevmişimdir. Tabi bundan size ne ki. Ben sizi ilgilendiren bölüme geleceğim. Geçen bölüm olanlardan sonra Ada Doğa' nın mesaj atışının şokuna girmişti. Yine de bu giriş fazla uzun sürmemişti ve hızlıca gelişmeye geçmişlerdi. Birkaç hafta konuştuktan sonra Janset herkesin ipini ellerine almış ve bizi tanıştırmaya karar vermişti. Tanıştığımız gün kafası en karışıklık olan kişiye. Reyna nin zihnine gidiyoruz.

Reyna
Reyna nin evinde

Janset bizi bu gece bizi güzel bir yere götüreceğini söylemişti. Üzerimdeki elbise Ankara da herhangi bir yere gidilebilecek bir elbise bile değildi. Yine de Janset zorla aldırtmıştı. Aynada elbiseye baktım ve minnacık eteği çekiştirdim. Güzel görünmesine görünsede hiç rahat değildi. Telefonumu elime aldım ve gruba baktım. Doğa grupta harıl harıl bu geceyle ilgili konuşuyordu ve nereye gideceğimizi sormaya devam ediyordu. Janset cevap bile vermiyordu. Bu onun için normal bir davranış değildi. Janset hiç bir zaman açık kutu olmamıştı. Onu yıllardır tanımama rağmen onun hakkında her şeyi bildiğimiz hissetmesemde hiç bir zaman son zamanlarda olduğu kadar durgun olmamıştı. Oturup iç sıkıntımı gidermeye çalışırken mesaj geldi.

-Bu gece hiç bir şeyi sorgulamak yok.

Yazmıştı Janset gruba. Ardından bir mesaj daha geldi.

-Doğa 10 dk senin 20 dk da Reyna nin kanısındayım.

Yazıyordu. Sanki bizi evden arabayla alacak 20 yaş üstü bir adamı bekliyormuş gibi hissettim.

-Taxiyle mi geliyorsun ?

Yazdım ama cevap gelmedi. Kalkıp makyaj da yapmaya karar verdim. Sonuçta bu elbise varsa ciddi bir makyaj da yapılabilecek bir yer olmalıydı. Banyoya girip makyajımı yaptıktan sonra yaklaşık yarım saat geçmişti. Janset sonunda beni aramaya başlamıştı ki rujumun son rötüşlarını yaptıktan sonra telefonu açtım.

"Efendim aşkım? "
"Hadi gelsene."

Dedi Janset. Sesinde huzursuz ve sabırsız bir ton vardı.

"Tamamdır geliyorum."

Dedim ve ortalığa dağılmış makyaj malzemelerini toparlayamadan evden çıktım. Aşağıya indiğimde kapının önünde duran siyah parlak bir Jaguar'la karşılaştım. Penceresi açıldı ve sürücü koltuğundan oturan Janset bana doğru gülümsedi. Yüzünde oldukça ağar bir makyaj vardı ki Janset normalde makyaj yapmazdı ve araba kullanmayı da bilmiyordu.

"Her şeyi öğrenme vaktiniz geldi."

Dedi yüzündeki 32 dişlik gülümsemeyi bozmadan. Aklım vızır vızır çalışırken ağzımdan zar zor tek bir soru çıktı.

"Neler oluyor ?"

Sesim beklediğimin aksine kırık çıkmamıştı. Yine de Janset ı  4 yıldır tanıyordum. Neleri öğreneceğimizi merak ediyordum. Bu gece beklediğimden de çılgınca geçecek gibi görünüyordu.

"Bu gece sorgulama yok demiştim. Atla hadi"

Dedi arabaya bindiğim an gaza bastı. Ardından yaklaşık yarım saatlik bir yol gittik. Ankara'nın hiç bilmediğim oldukça lüks yerlerin ardı ardına sıraladığın bir yerdeydik. Tepesindeki ışıklı yerde iki tane silahın arasında 13 Ayna yazan yerin önünde durduk. Janset arabadan ilk inen oldu. Üzerinde simsiyah uzun iki yani da kasiklarına kadar yırtmaçlı bir elbise giymişti. Burası ne olabilirdi de böyle birşey giymişti ki. Hem Janset in dolabını ezbere biliyordum. Her alışveriş yaptığında neler aldığını biliyordum ve bu elbiseyi daha önce hiç görmemiştim. Arabadan indim ve Janset'e bir bütün olarak baktım. Hiç tanımadığım birine bakıyor gibi hissediyordum. Kapıda duran çocuk yanımıza geldi ve Janset'i karşıladı.

"Janset hanım hoşgeldiniz."
"Merhaba Can. Büyük arabayı hatırlatır mısın? "
"Tabi ki.Nasıl isterseniz."

Dedi ve gitti.

"Burada kalmayacak mıyız?"
"Burada buluşacağız. Sizi önce bir yere götüreceğim sonra buradan geri geleceğiz."

Dedi Janset. Ardından hepimiz sustuk ve gelecek ikinci akrabanın yollarının gözlemeye başladık.

Arda: Okuyanlar seni hiç göremediler.
Ben: Fotoğraf mı atayım?
Doğa: Hepimiz paylaştık kanka.
Reyna: Tamamdır atıyorum.

 Reyna: Tamamdır atıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TekilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin