Koşarak gidip Reyna nın odasını kontrol ettim. Karşımda duruyor ve şaşkın şaşkın bana bakıyordu.
"İyi misin ?"
"Evet. Sadece..."
"Evet? "
"Sana birşey soracaktım."
"Sor."Dedi dönen sandalyede bir tur döndükten sonra.
"Sigara. Sigaralar nerde ? Bizim getirdiklerimiz."
"Janset de sanırım onların hepsi."
"Tamamdır sağol. "Dedim ve odadan çıktım. Güvende ve iyi olması iyi hissettiriyordu. Gerçekten bir sigara içmek iyi olabilirdi. Janset'in odasına gittim ve kapıyı çaldım. Kapıyı Tut açtı. İçeriden bir gram aydınlık gelmiyordu.
"Ne istiyorsun ?"
"Janset ı çağır."Dedim direk. Kafasını kopartabilecek yetkiye sahiptim.
"Efendim bebeğim. "
Dedi Janset kapının önüne gelip.
"Kanka sigara versene."
Dedim o başını sallayıp içeri girerken onu takip ettim. Oda çok fazla siyah ağarlıklıydı onun dışındaki renklerde koyu renklerdi. İçerisi şeytan ini gibi görünüyordu. İçeride sadece bir tane büyük çift kişilik yatak vardı. Her mobilya gibi o da siyahtı. Ahşap yatağın üzerinde pentegram işareti ve bir sürü sanki damar şeklinde işlenmiş işleme vardı.
"Siz aynı yatakta mı yatıyorsunuz ?"
"Hayır. Yani sayılır."Dedi Janset bir paket sigarayı verirken.
"Bu çocuk yanında falan yapmayacak."
"O yerde yatıyor kuzum yerde. Şimdi biz onunla kütüphaneye gideceğiz."Dedi ve odadan kaçtı. Bu hareketleri beni küplere bindiriyordu resmen. Bir katille aynı odada aynı yatakta uyuyordu. Bu gün değil ama bir gün ona zarar gelecek olursa onu kendi ellerimle öldürürdüm. Odadan çıktığım gibi bir sigara yakıp odama geri döndüm. Sigarayı içtikten sonra aklıma bahçe geldi. Belki delilikti ama bahçeye inip o çalılıkları bulmak istiyordum. Bahçede çalılık olduğunda emin bile değildim ama ayaklarım beni kapağın dışına atmıştı bile. Okulun arka bahçesine çıktığımda etrafa bakındım. Bir sürü insan sohbet ediyor ve ortalıkta dolaşıyordu. Rüyamda gördüğüm bahçeye çok benziyordu. Tek fark çalılıkların önlerini mezar taşlarına benzeyen taşlar kaplamıştı. Oysaki sadece rüyamda birkaç tane çalılık vardı. Burada ise bütün etrafımda. Reyna nin atladığı yeri hatırlamaya çalıştım. Attığı adımların hepsini tekrar atıp yine aynı yöne gitmeye çalıştım. Attığım adımlar beni Magha Noh isimli bir mezara çıkarttı. Öylece sadece mezar taşına baktım. Ne kadar istesemde çalıların içinden kolumu bile sokamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekila
Fantasy1 shot tekilanın bir vücuda verebileceği zararları biliyor musunuz ? Şahsen ben bilmiyorum. Yine de bu konuda öğrendiğim tek şey 6 shot tekilanın bir insanın hayatını nasıl değiştirebileceği. Nereden mi biliyorum ? Yaşayarak öğrendim. Hayatımı değiş...