În sfârșit am și eu destule întrebări pentru Q&A!!!
Voi începe cu vârsta mea, am fost întrebată, deci... Am 15 ani.
Alte întrebări :
1 De unde a inceput pasiunea ta cu scrisul?
De mică am pasiunea de a scrie. Scriam poezii și cântecele, dorind să mă fac actriță, dar acum nu sunt decisă ce vreau.
2 Ce/cine te-a influențat in ceea ce faci? Si cum.
O mulțime de persoane, dar diriginta mea are o parte din,, vină ". Ea mi-a zis că nu sunt rea la a scrie. Mama mi-a zis că sunt frumoase poeziile și ce mai scriu, dar ce m-a făcut sensibilă a fost moartea perușului meu când aveam în jur de șapte ani.3 Daca ar fi sa iti transpui viata in 3 cuvinte care ar fi alea?
Sentimente, nesiguranță, copilărie.Sunt foarte copilăroasă, dar totodată și nesigură pe ce vreau sau simt.
4 De ce iti place sa iti scrii sentimentele?
Mă ajută să dau afară balonul de idei negative pe care îl mai am din când în când.5 Daca ai putea sa aflii adevarul despre orice iti doresti, care ar fi lucrul pe care ai vrea sa-l stii?
Aș vrea să știu sentimentele tuturor persoanelor la care ţin. Asta m-ar ajuta să fac o clasificare între cei pe care ar trebui să îi păstrez în viața mea și cei pe care ar trebui să îi las uitării.6 Daca maine ai disparea, ce ai face azi?
Azi mi-aș lua bilete de avion și autobuz și aș merge la toate persoanele pe care vreau să le văd înainte să plec din lumea asta. : )7 Cate persoane ar plange dupa tine daca nu ai mai fi?
Este o întrebare grea... Păi... Mama, bunica, familia în general, prietenii nu, pentru că știu că-i voi bântui dacă plâng :)))
Și persoanele care chiar au ţinut la mine, sper să facă glume, să îi aud și să râd. Îmi plac persoanele vesele, cu o aură pozitivă.8 Ce iti doresti in momentul asta?
Să mănânc o înghețată și să mă uit la un film.9 Pe cine vrei sa te răzbuni dintre timpul care iti fura anii si viata care iti dă lecții.
Aș face un meci de box cu timpul, cu viaţa n-am nimic :))10 Spune cateva cuvinte despre mine, doresc sa stiu cum ma vezi :3
Ești super, în general, persoanele pe care le-am întâlnit sunt de treabă.
Dar tu ești fata aceea pe care m-aș baza în totdeauna când aș plânge sau aș fi tristă. Chiar ieri mi-ai stat alături, când mă simțeam rău și nimeni nu știa ce simt cu adevărat, iar pentru asta îţi mulțumesc enorm de mult. Tu ești persoana care mă înțelege, indiferent de ce prostii fac sau de ce simt. Unicorn_Mit