Alper
Adam donmuş kalmış bakarken sırıtmaktan kendimi alamıyordum. Nisa bir güzel adama lafı yapıştırmıştı.Nisa'da gülmemek için kendini zor tutuyordu.
" Avukatımın tercümanlığını ben yapacağım. Burada onaylı belgelerim var." Derken adam dilini yutmuş gibiydi.
" Se se n ..." Diye kekelemeye başladı. Hortlak görmüş gibiydi. Durukan üstündeki takımı düzeltirken ne kadar değiştiğini fark etmiştim. Piç çocuk bize bir yıl demişti. Deli gibi onu özlemiştim. Buna alışmak o kadar zordu ki!Hele ki onu kendi ellerimle vurmak zorunda kalmak...Gerçekten ölü gibi kayıplara karışmıştı. Ona ulaşamamıştım.Hepimiz bu planı kararlaştırırken Nisa ondan ayrı kalmayı göze almıştı ama arada Nisa'yı görmek şartıylaydı. O planları bozmuş kafasına göre plan yapmıştı. Ona gerçekten bir şey olduğunu düşünmüştüm.
Tabi bize hiçbir zaman görünmemişti deli çocuk. Bizi çok yıpratmıştı.Biz de Nisa'yla birbirimize düşman gibi davranmak zorunda kalmıştık. Çünkü her dakika piç amcası bizi takip ettiriyordu. Bunun farkındaydık.Nisa rolünü o kadar gerçekçi oynamıştı ki bazen onun tavırlarından ağzım açık kalmıştı. Ama onun gidişi Nisa'ya onun ölümü olmuştu adeta. Ona kavuştuktan sonra tekrar ondan birden ayrılmak Nisa'yı yıkmıştı adeta. Hepimizin bunca zaman üzüldüğü şey Durukan'ın ölmesi değil planın diğer kısmına sadık kalmayıp kendisini özlettirmesiydi. Tek sorun ona ateş edeceğimi Nisa bilmiyordu. Ve buna fena kızmıştı. Onun etkisini biraz yaşamıştı. Durukan'ın vurulduktan sonraki durumunu öğrenememişti. Ona bir şey olursa beni geberteceğini biliyordum. Bir yılken sürenin uzaması Nisa'yı ve beni deli gibi korkutmuştu. Bir yandan adamla uğraşırken bir yandan Durukan'dan haber almaya çalışıyordu.
" Se se n öl öl me miş miydin?" Adam az kalsın ciddi anlamda bayılacaktı.Nisa'ya verdiğim takıların içinde küçük bir kamera ve ses kayıt cihazı yerleştiriliydi.
" Efendim ilk olarak. Bunları izlemenizi ve dinlemenizi istiyorum." Nisa hakime yaklaşırken belgeleri sundu. Durukan Nisa'ya bakıyordu. Nisa onun yüzüne bile bakmıyordu. Durukan'a aşırı kızgındı. Öfkesini buradan hissedebiliyordum.
Bende olsam Durukan'ı dövmekten beter ederdim. Bir de anlaşmalı olmasa ne olurdu hiç bilmiyordum. Nisa o zaman kesin deli hastanesine yatardı.Nisa'nın arkadaşı ağzı açık Durukan'a bakıyordu. Demek ki böyle bir etki yaratıyordu insanlarda.
" Efendim. Bu adamın cenazesi kaldırıldı. Araştırılıp yasa dışı bir iş yaptıkları hakkında bir savunmam var. " adamın avukatı Durukan'ı gösterirken Nisa'nın babası hastane kayıtlarını hakime verdi.
" Efendim o ölen kesinlikle başka bir insandı. "Nisa kesin bir tonla konuştuğunda gülümsedim.
Hakim sessizce belgeleri incelerken içeride büyük bir sessizlik vardı. Durukan Nisa'nın omzuna elini koyduğunda Nisa hemen geri çekilmişti, Ona ters ters bakıyordu.
" Tüm deliller sizi gösteriyor ne diyeceksiniz? Temiz bir dava olacağa benziyor." Hakim kararlı bir şekilde konuştuğunda içim rahatlamıştı. Bu işin temiz ve kesin olması için boşuna o kadar beklememiştik.
Diğer adamın avukatı birden " Bunların hepsi birer dolandırıcılık. Bu adam büyük bir iş adamı ve onu yıkmaya çalışıyorlar. Kendileri kurup ayarlamışlar. " köşeye sıkışmış fare gibiydi.
Piç amcası hala Durukan'ın yaşanmasının şokundaydı.
" Buna siz ne diyorsunuz?" Adam kendine gelmeye çalışıyordu.
" Bu çocuk benim yeğenim ve tüm mal varlığımı elimden almak için bu yöntemlere başvuruyor. Bu dava Durakan'ın cinayeti işlendi diye açıldı ama şu an sapasağlam karşınızda duruyor." Adam çok akıllıca hareket ediyordu.