2 • COFFEE

94.6K 2K 37
                                    

join telegram channel saya: @apersontimetable kalau tk jumpa, search lah di google


 Aaliya masih bertuala, baru nak dibuka pintu almari... bila terasa sentuhan kasar di bahu dan punggungnya. Terus dipusing badan ke belakang.

Muka paksu! Menakutkan dengan sengihan dan mata tajam itu!

Serentak itu Aaliya menjerit dengan mendadak basah air mata. Terus ditolak badan paksu yang jelas besar, jelas mendakapnya penuh.

Lehernya sudah dicumbu, digigit. Sudah terasa deru nafas dan jambang halus dari muka paksu.

Ya Allah!

Aaliya cuba menolak lagi. Tapi tubuhnya sudah melekap kemas ke pintu almari, jelas ditindih oleh paksu. Tolong!!

Tuala sudah mahu tercabut! Aaliya terus bulat mata.

"Tolong!! Tolong!!" Aaliya angkat kepala dan terus-terusan menjerit.

Tapi hanya dibalas kesunyian. Sekali bersama desahan dan rengusan nafas paksunya. Ya Allah... Aaliya sudah rasa mahu mati.

"Shh... shh... takde sape. Kita dua je. Abang minta sikit je. Eh?"

Badrul berbisik dengan matanya liar memandang tubuh putih, gebu, hangat yang kian terdedah akibat tuala yang terlondeh. Aaliya menggeleng dan menumbuk-numbuk tapi tiada kesan langsung.

Tuala sudah terlucut. Aaliya cuba menutup atas dan bawah dengan mata yang basah. Juga dengan raungan jelas, dengan jeritan yang terusan cuba menghalang paksu dan jeritan minta tolong.

Kak Mah satu family tiada. Rumah ini dengan rumah Kak Mah jauh dari rumah orang lain. Ya Allah... jangan buat aku macam ni.

Tangan kasar paksu terang-terang meramas buah dadanya. "Ja—jangan!! Tolonglah paksu... Jangan!!"

Aaliya cuba menolak sekuat hati dada bidang yang menghimpit tubuhnya ini. Bila dirasakan tangan kasar paksu mula meraba dan menutup terus kemaluannya di celahan kaki, terus Aaliya merasa gila. Gila takut, gila malu, gila lemah, gila semuanya yang makin melonglaikan pergerakan tangannya untuk menolak.

Bibir paksu sudah menciumnya rakus. Busuk! Arak, rokok, semuanya menyesakkan Aaliya.

Jari paksu makin meneroka kemaluannya. Aaliya makin meraung. Sekuat hati Aaliya mencengkam dan memicit belakang paksu. Kaki kanan terus diangkat semampu boleh, terus ditolak kepala lutut paksu.

Terlepas dakapan paksu padanya yang terhimpit di pintu almari. Dengan tubuh yang berbogel, Aaliya terus melangkah mahu lari. Tapi tangan paksu terus memeluk pinggang, menjatuhkannya ke atas lantai. Hingga terjatuh tabung besi yang sering dia sorokkan di atas almari.

Aaliya sudah menelentang penuh, terang terdampar pada mata Badrul yang kian rakus. Mata Aaliya basah. Seluruh tubuhnya rasa basah dengan peluh ketakutan.

"Kau nak pergi mana, sayang? Aku sayang kau. Kita dua je tinggal. Mari enjoy sama-sama, sayang."

Badrul ketawa tidak sabar. Kedua tangannya dan kedua kakinya menindih tubuh bawah Aaliya, mengunci terus pergerakan tangan dan kaki gadis ini.

Aaliya kian meraung menolak dan menjerit meminta tolong. Mukanya tidak kisah bagaimana rupa berkerut takut dan berkerut menangis.

"Tolonglah paksu... jangan buat Liya macam ni. Liya anak sedara paksu!!"

Badrul hanya ketawa. Tidak hirau dan terus tunduk menggomol geram menikmati tubuh putih gebu yang sudah lama diidamkannya ini.

Aaliya tidak rasa sedap, langsung tidak. Dia cuma takut dan sakit yang teramat. Dia rasa geli. Geli yang menjijikkan, meremang seluruh tubuh dengan rasa hina dan kotor.

Your Boss Your HusbandWhere stories live. Discover now