"Kerol! Nak pi mana? Dah nak start ni!!" Badrul melaung dulu. Robert dah ketawa memandang tingkah Kerol yang kelam kabut keluar.
"Aahh.. Nanti-nanti lah. Cousin aku panggil lah." Kerol terus melangkah keluar dari ruang rumah flat kecil tu.
Badrul, Robert dan Kamal di depan TV, melayan movie porno tu sama-sama.
"Azil?" Robert dah duduk biasa sambil main phone. Badrul terbaring malas, "Dia shift kan semalam. Belasah minah lagi. Belasah orang lagi." Kamal dah ketawa.
Mana Badrul, Kamal dan Azil ni duduk? Di flat murah, berhampiran Bangsar. Dorang kerja as what? Mana? Kelab malam. Bouncer haram, di kelab malam haram, deal haram.
Kerol? Pergi jumpa Sham..
And... dari mana sebenarnya Badrul kenal sama itu Robert? When he's around 19-20... dia menggila di bandar. Dan jumpa that dealers; Robert. Mereka jadi kawan because from Badrul, Robert got ayam kampung. Sorang... untuk pelacur kelabnya.
Badrul got money, Robert got prostitute to full his market.
Siapa? Bukan Aaliya... but Aleesya Nurin.
A loooong time ago...
❋❋❋
Zill melangkah ke dalam penthouse. Sunyi je...
Bila dia melangkah ke dalam bilik... Ternganga Zill. What the...
There... Zill nampak backside Aaliya... yang tengah membongkok. Rupa ass cheeknya, cerah kulit putih gebunya. Aaliya in no clothes, only undergarments. Haha...
Aaliya segera berdiri, terus dicapai comforter yang berselerak bila tersedar Zill ada di belakang. Terus ditutup tubuhnya yang hanya dalam bra dan underwear ini. Aaliya emm, berkerut muka memandang Zill. Zill ketawa dalam menuju ke arah Aaliya. Matanya memandang sekitar. Merata pakaian, dress, jeans, skirt yang dia shopping dua hari lepas.
"Kau buat apa?"
Aaliya menunduk malu kerana tertangkap dalam keadaan begini. "Saya nak cuba semua ni."
Zill hanya ketawa kecil kemudiannya. Diambil satu loose tank top kecil Aaliya, ditarik perlahan comforter yang membaluti tubuh isterinya. Aaliya hanya tunduk saja. Zill menyarungkan tank top itu. Now, Aaliya cuma dalam panty bikininya dan bra yang kelihatan di sebalik tank top kecil loose itu.
Aaliya memandang dari ekor mata, tangan kanan Zill menyeluk masuk ke dalam saku seluarnya. Bulat terus mata Aaliya bila ternampak apa yang dikeluarkan Zill.
Zill just sarung loose tank top itu on Aaliya and Zill terus keluarkan cincin dari dalam sakunya. No ring box. Zill just out the ring lepas dia pakaikan Aaliya tank top. Terus dan selamba. Tiada romantics, bend on one knee ke, tunjukkan ring box yang cantik elegant dulu ke, tutup mata Aaliya dulu ke. Haha... Zill laid-back guy, kan.
Zill hanya senyum, dicium dahi Aaliya lama. Then, disarungkan cincin ke jari manis runcing itu, dengan mereka berdua masih berdiri. Aaliya hanya diam melihat. Zill senyum saja melihat keletah Aaliya yang ternganga memandang cincin yang kini di jari manis tangan kirinya.
Aaliya ternganga... then baru dipandang Zill. Aaliya senyum dengan bibir sebek, dengan matanya mula berkaca. Rasa terharu, rasa perasaan membesar dalam hati, rasa terkejut macam apa.
YOU ARE READING
Your Boss Your Husband
RomanceC O M P L E T E D Only available from Prologue - Chapter 30; incomplete published in Wattpad. She's merely a toffee lydy. Got very nuffin' of scrap of nuffin'. But... she's captivated me. Once a devil, then a husband and a daddy. That is Zill Qayyim...