5 • POTENZOL

139K 2.1K 81
                                    


Seminggu Zill di China. And now... pagi ni dia sudah kembali ke office. Zill... want to meet that girl, and dia nak confirm kan something. Again at lunch, Zill masuk pantry. Dia terus duduk, terus mahukan latte. Aaliya buat latte di dalam keadaan senyap. Aaliya tiba-tiba rasa ada sesuatu yang tidak kena. Kerana bos cuma diam dan duduk. Tidak borak atau cakap apa-apa macam selalunya.

Zill... matanya tajam dan tidak lari langsung dari memerhati sisi muka itu, sisi tubuh itu, sisi tangan itu dan belakang gadis itu.

"Hey, Aaliya." Zill mula keluar suara. Aaliya terkejut, Zill kesan sentakan kecil bahunya. "Ya, tuan." Aaliya membalas perlahan, disibukkan tangan mengemas apa yang patut sementara the latte siap.

"Ya pernah ada boyfriend?" Zill want to ask, because gadis ni sepertinya terlampau zero fasal lelaki, zero fasal anything yang melibatkan lelaki dan perempuan. Zill nampak pipi itu mendadak blushing terang. "T—tak pernah."

"Ya suka perempuan?" Zill menguji lagi separuh mengusik. "Ta—tak!" Aaliya terkuatkan suara, hampir terlepas latte di tangan tika mahu diletak ke atas meja. Aaliya terus kembali bergerak, pura-pura membersihkan machine dan mengemas cawan.

Zill memandang kaki gadis ini. Hm... memang tertutup seluruhnya dengan seluar uniform dia. Tapi Zill nampak bentuk dan Zill nampak rupa kaki itu dari dedahan kasutnya. And, from there, Zill tahu tubuh gadis ni mesti awesome. Kulit putih, menyeluruh. Body blusher mesti on ni. Uniform tu tak fit, baju dia besar. But, Zill boleh nampak the ass, and the chest dari tepi walaupun ditutup dengan tudung.

I'd loike ter rub me hands on those, on 'er hips, 'er legs, an' of course 'er tits, 'er full body. (I'd like to rub my hands on those, on her hips, her legs, and of course her tits, her full body) Zill mula berfikir. Dilihat pula muka comel Aaliya. Zill mula membayangkan, Aaliya on top of him naked. He liked the image very much. I bet she 'as the cutest orgasms. I'd ram 'er so hard just for 'er to yell me name in 'er innocent voice.

Zill was easily getting aroused by his thoughts, and of course he's not going to ignore semua yang dia fikir, semua yang dia rasa dan semua yang dia impikan tadi. It's confirm... aku nak dia. I want ter have 'er body on me bed, under me. And I'm gonna 'ave very an amazin' sex wif 'er. That's it. The hell dengan aku tak kacau staffs aku. She's the first aku pecahkan prinsip aku sendiri. She must be special.

Zill jilat bibir tanpa dia sedar. "Aaliya... I need your help. Awak overtime harini, malam... sebab saya stayback. And I need your coffee, untuk saya tak lembik badan. Boleh?" Zill berkata terus.

Aaliya hairan kenapa tiba-tiba, tapi disetujukan saja. Pernah saja dia kerja lebih masa di sini. Lebih pun sejam dua, tapi tak pernah sampai malam lagi. Mungkin, ini kali pertama. Cuma... apa yang tidak menyenangkan Aaliya, adalah keadaan bos yang diam dan pertanyaan pelik-pelik tadi. Bos lain harini dari hari-hari sebelumnya. Tapi Aaliya buat tidak endah akan perasaan tidak senang itu dan cuma mengangkat bahu dalam hati.

Kerana apa Aaliya tidak endah? Kerana dia betul-betul memikirkan bos meminta hanya sebab kerja dan tidak langsung mengenai benda lain, apatah lagi musibah. Kerana pada Aaliya... bosnya baik. Aaliya memang tidak tahu perihal bos yang kaki perempuan. Kak Linda tidak khabarkan itu dan Sheila tiada cakap mengenai itu padanya. Jadi... Aaliya berani bersetuju untuk overtime.

Zill meneguk latte dan terus bangun pergi.

And malam itu....

"Aaliya. Siap dah? Jom, saya hantar awak balik." Zill berkata biasa dengan briefcase dan coat jacket di tangan. Aaliya terkejut. "Eh, takpe. Saya naik teksi bas ke." Zill sudah mendekat. "Nah (no). Dah malam lah. Jom lah. Besides, I kna (know) where your place is." Zill senyum memujuk. Aaliya kebil-kebil. "Hmm... an' guess wot? I want ter give ya.. present. Sebab awak teman saya malam ni." Zill mencuba lagi. Aaliya diam je lagi. Zill mula rasa mahu ketawa melihatkan riak polos gadis ini. "Just come." Selamba, ditarik tangan Aaliya.

Your Boss Your HusbandWhere stories live. Discover now