Zill berdiri dengan tangannya menongkat badan di balkoni Omni Los Angeles Hotel, California Plaza. Zill sudah seminggu di LA. Urusan kerja. Mengenai segala perkara yang perlukan perhatiannya, segala perkara yang dia sendiri perlu selesaikan untuk mengekalkan gelaran dan empayarnya di tempat teratas. Kerana itu, perlulah selalu terbang ke sana sini.
Meeting with other CEO from some others company here. Projek merata dunia. Sentiasa sibuk masanya di LA ini. Penat, penuh, sibuk. Dan nasib baik malam ini sudah malam terakhir. Tapi bukan mengenai kerja, bukan mengenai business yang sedang dimenungkannya. Zill... teringatkan Aaliya.
Zill terkebil-kebil memandang lampu dan kesibukan bandar yang meriah dari biliknya yang tinggi ini. Cantik, tapi... Zill tidak menikmati kecantikan itu pun. Zill mengeluh, dipandang langit. Dikerling jam di tangan kiri. 11.05 PM, Malaysia will be... 8.05 AM.
Apa yang Aaliya buat agaknya? Dah bangun ke belum? Zill senyum. Mesti dia dah bangun. Dia... a girl yang early riser, bukan jenis buat air liur basi sampai tengah hari. Dia... a girl yang worth it to make a wife. But... pada aku... even dah jadi isteri aku... aku pandang dia... not as a wife.
Kau anggap juga even satu titik je, yang Aaliya tu isteri kau?
Zill mengeluh dan menunduk.
Aaliya... gadis yang sangat baik. Kelembutannya... makin hari makin menguji aku. And... when I fin' summit (something) wavin' in my heart, aku bagi dia kekerasan dan kata-kata buruk... sebab aku taknak keep the wave makin menetap dan mengawal hati aku.
Aku tak faham apa yang aku rasa. Aku... dah mula suka dia ke? Aku dah mula pandang dia... sebagai seorang gadis yang ada nilai dan harga ke pada diri aku?
Zill tak tahu hati dan perasaan sendiri.
Zill... tak faham.
He simply couldn't understand. Dia... ketua empayar Zill, dia one of richest man in the world, dia ada aset dunia, harta di serata negara, dia yang handsome, dan semua miliknya handsome, kehidupannya, hartanya, pengetahuannya, semuanya. Handsome and gorgeous, dia mewah, he's the one with god-like appearance... boleh ada some feeling for that girl. What feeling? Don't know, tapi ada.
It didn't make Eigh' een Pence. (It didn't make sense)
Perasaan itu pelik. Zill memang tidak tahu fasal perasaan. Apatah lagi jambu-jambu. Tapi sekarang... he always thought about her, he like was obsessed with her...
How... her small body under his, her beautiful legs around his waist, her creamy and soft skin, her full and tiny rosy lips that he likes to bite, those big breasts that he loves to lick so much, her beautiful innocent eyes... and he loves that moment when her small back arched when they melted into only one person... when he made her his. Only his and no one else.
His. This word was so strange for him. Strange because nothing had ever been his (except for Zill Corporation). But it's strange, because Zill tak pernah rasa a word 'his', will work out like this, towards a girl. Actually he never felt this way, until he met her.
Zill Qayyim... ALONE... dari dirinya 10 tahun, dari dia mere a kid. Dan... sejak itu dia tiada sesiapa, not even a maid or a butler yang macam mum and dad padanya.
Dari umurnya 10 tahun, dia dilayan sebagai pewaris tunggal, sebagai bakal CEO pada Zill Corporation. Sejak dia kecil di London, semua tutor, semua business teacher, semua teacher and mentor regarding ship and aircraft industry, semua shareholder of Zill Corporation dah treat dia as solely pewaris takhta.
YOU ARE READING
Your Boss Your Husband
RomanceC O M P L E T E D Only available from Prologue - Chapter 30; incomplete published in Wattpad. She's merely a toffee lydy. Got very nuffin' of scrap of nuffin'. But... she's captivated me. Once a devil, then a husband and a daddy. That is Zill Qayyim...