E B O O K Y B Y H

79.9K 696 599
                                    






☂First of all, what is EBOOK? Ebook is buku digital

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

First of all, what is EBOOK? Ebook is buku digital. Seperti Google Books, yang korang beli online dan baca di sana serupa baca di Wattpad? Cuma, dia kena bayar, kan? Begitu lah Ebook. Cuma Ebook YBYH (Your Boss Your Husband) yang saya keluarkan ini, dapatkan terus dari saya. Bukan kena install other app social like Wattpad

Untuk mengetahui kisah Zill dan Aaliya juga anak-anaknya yang sudah wujud juga yang akan datang, anda boleh mendapatkan Ebook ini bila-bila masa. Saya letak UNLIMITED ORDER, so bila-bila boleh dapatkan. Harga tidak menjadi hal. Tidak perlu tergesa-gesa, kerana saya buka UNLIMITED ORDER. Jangan sedih-sedih ya.


Ebook YBYH personally dari saya, ada dua version.

1) YBYH SFW (Your Boss Your Husband Safe For Work) bersaiz 13MB. Yang anda baca di Wattpad adalah SFW

This version ada 86 Chapters + Prologue + Epilogue + The Zills Photoshoot + Roles + Abaaanngg + Zills and Adaras + Zill Aryan dengan kiraan kasar muka surat adalah 1900 m/s. Tidak ditukar jalan cerita, semua scene ada. Still ada sweet, and some perbualan 18sx, hanya dipotong ALL detailed sex scenes. Bahasa lebih selesa untuk dibaca, tidak berjela jela dan tunggang langgang seperti sebelum ini ;) Kalau ada readers yang tak selesa dengan penulisan basah saya yang terlampau details, boleh dapatkan ini. Jangan risau, okay? ZILL AND AALIYA STILL SWEET IN THIS VERSION. HANYA DIPOTONG PART SEX SAHAJA ;)

2) YBYH NSFW (Your Boss Your Husband Not Safe For Work) bersaiz 16MB

This version ada 100 chapters + Prologue + Epilogue + The Zills Photoshoot + Roles + Abaaanngg + Zills and Adaras + Zill Aryan. Dengan kiraan kasar muka surat adalah 2700 m/s.

Kenapa versi ini ada banyak chapters berbanding dengan versi di atas? Kerana versi di atas tiada sex scenes, yang ini ada. Kenapa banyak sangat beza muka surat? Kerana aperson punya penulisan scene basah, memang panjang dan details. Itulah sebabnya. Dan lagi, SCENE BASAH YBYH SAAAANGAT BANYAK.

Those scene basah tak terkira banyaknya, seperti list di bawah. THIS IS SPECIALLY MADE FOR MY PERVERTED READERS LIKE ME ;) hahaha

 THIS IS SPECIALLY MADE FOR MY PERVERTED READERS LIKE ME ;) hahaha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Your Boss Your HusbandWhere stories live. Discover now