Zill merengus marah memandang nama di skrin iPhonenya.Tak faham bahasa sekor ni.
Zill just reject, but bunyi lagi dan lagi dan lagi. Zill bersandar dan menjawab juga akhirnya.
"What?" Zill bertanya terus.
Aleesya ketawa manja. "I want youu.."
Zill julingkan mata, "Kau tak sedap, aku taknak."
Aleesya bulat mata. "Alahh baby... apa yang tak sedapnya.. you told me I was the scrummy one."
Zill mencebik. Zill biarkan saja apa yang Aleesya melalut dan manis berangan fasal hal mereka on bed. Zill bukan dengar pun.
She's not scrummy, she's da bint (panggilan paling buruk untuk females-lebih buruk dari pelacur * British word). She wasn't even that good in bed... She was really really bad.
"Darling?"
Da worst. Obnoxious yellin', practically sounded like sirens. Kinda loike, 'look we're havin' sex!' Jeesh it was disturbin'. Aaliya was bet'er (better), Aaliya isss bet'er. She's perfection in every—
"Baabyyy?"
Zill tersedar. "Whut?"
Aleesya gelak manja lagi. Zill mencebik, sekali dengan gaya nak gag lagi. Entah hape yang si tart (pelacur) ni gelakkan, aku tak tahu.
Aleesya ketawa gedik sambil tangan bermain dengan rambut ikalnya, mata memandang ukiran di depannya, The Binjai... Hmm... Aleesya dah dalam lif pun. Diperhati nombor. 36. Jap lagi kita sampai 42, ya sayang.
"Baby... I tunggu you. Malam ni kita... together. You mesti nakkan I malam ni. I dah... nak sampai... kat penthouse youuu..." Suara Aleesya berlagu ceria.
Zill mencebik. Suara macam mat lampir. But... Zill terus bulat mata.
Aleesya sudah end the call. Dicampak saja iPhone ke dalam beg... yang didalamnya ada sexy lingerie untuk projeknya menggoda Zill malam ini. Dah lama dia call, dia nak jumpa. Tapi Zill tak on pun. Sekarang, aku dah hilang sabar. Aku beria free kan masa aku harini... just untuk Zill. Biar aku goda dia depan-depan.
Mendengarkan apa yang dicakap Aleesya, terus Zill risau dan berang. Tersentak badan Zill ke depan. "Woii!! Betina! Shite.."
Segera disimpan iPhonenya. Kalau dulu, memang dia tak kisah kalau any girl waiting for him dalam penthouse dia tu. But sekarang tak lagi! Aaliya comel dia ada dalam tu! Kang... terbongkar rahsia aku. Nutter (Crazy person)! Zill terus bangun, meluru keluar.
"Sheila... I'm not in later. Aw meetings, appointmun's, just... reschedule it." Zill tergesa bergerak keluar dari ruang itu. Sheila segera berdiri. "But boss! You ada important meeting dengan Dato' Khalid!" Zill just ahh tak hirau dan keluar menuju ke lif.
Sheila terlopong...
Boss dia... tak pernah okay buat hal nak tukar meeting penting ke hari lain. Sebab Sheila tahu, company ni merupakan kesayangan bos dia gila. Kerja... dah macam nombor 1, dah macam bini bos dia dah. Tapi sekarang...? Bos ni pelik lah. Dahlah hampir lima bulan lepas, tiba-tiba je cakap, 'Cari coffee lady baru. Sebab Aaliya dah resign 24 hours.'
Sheila tersangat bengong. Sejak bila Aaliya rapat dengan bos sampai dia cakap resign pada bos? Aaliya takut kot dengan bos. Aaliya mesti akan cakap pada aku.
YOU ARE READING
Your Boss Your Husband
RomanceC O M P L E T E D Only available from Prologue - Chapter 30; incomplete published in Wattpad. She's merely a toffee lydy. Got very nuffin' of scrap of nuffin'. But... she's captivated me. Once a devil, then a husband and a daddy. That is Zill Qayyim...