26 • BODYGUARD

79.3K 1.4K 21
                                    


"What the hell ni, Aleesya?" Bob dah melenting.

Aleesya merengus, dibaling saja beg tangannya ke sofa studio Bob ini dan kasar melabuh duduk. "Aku nak kau makes story. Aku dah bagi kau gambar. Just do it lah."

Bob dah geleng kepala. "Kau jangan cari fasal dengan dia lah, Aleesya. Dia tahu semua fasal kita. Dia ada semua. Kita buat sikit, dia boleh buat lagi banyak. Silap-silap hari bulan, kau kena keluar Malaysia tanggung malu."

Aleesya makin melenting. "Kau kata kau cintakan aku? Aku minta tolong sikit tak boleh ke? Kau dah lupa ke, sebab kau... dia dah taknak aku, dah buang aku. Sebab dia... kau pernah kena reman? Dia banyak buat fasal dengan kita. Kau taknak balas ke?" Aleesya sudah meninggi suara dalam dia berdiri memandang cerun ke arah Bob.

Bob berdiri juga bila dilihat Aleesya sudah bangun dari kerusi. "Kita kena macam tu... sebab kita yang cari fasal dengan dia." Bob mengeluh dan mendekati Aleesya. "Pleasee... Zill dah ada that girl. Dan kau ada aku. Apa lagi?"

Aleesya merusuh dan membelakangi Bob. "Aku nak perempuan tu tak dapat Zill. Aku tak dapat, biar dia pun tak dapat juga. Kau faham tak? Aku cinta gila dekat Zill tu, tau tak?!"

Bob panas mendengarkan ayat terakhir dari Aleesya itu.

"Cinta? Dia buat apa pada kau sampai kau Laila Majnun sangat dengan dia? Dia sampai buat kau nak bunuh diri kau sedar tak? Kalau aku takde, kau dah mati Aleesya. And siapa yang selamatkan kau dari that Robert and that asshole Badrul? Aku!"

Aleesya terus memandang Bob. "Jangan cakap nama dia boleh tak?"

Bob mengeluh, disentuh lembut kedua bentuk bahu Aleesya, "Please, babe. Aku dah nampak Badrul dekat KL."

Aleesya terus bulat mata memandang Bob. "Apa dia buat kat KL?"

Bob menggeleng lemah tanda tak tahu dengan matanya masih pada Aleesya, "So... please. Jangan sesakkan diri kau dengan Zill. Just... jaga diri dari Badrul sekarang. Aku tak tahu apa dia nak... tapi aku taknak kau macam dulu dah. Aku sayang kau."

Aleesya tak kisah akan apa yang Bob cakap mengenai perasaannya. Aleesya cuma dibanjiri resah dan risau bila mendengar nama Badrul.

Lelaki tak gunaa...

❋❋❋

Aaliya tercungap-cungap menyusun nafas bila Zill sudah berhenti. Zill ke depan, diusap perut dan tubuh Aaliya, dicium bahu dan leher isterinya ini.

"Aaliya... ya awrigh?"

Aaliya cuma angguk dan em sekali. Zill senyum, mula ditarik keluar perlahan. Aaliya emm emm menahan. Zill mula mencempung Aaliya. "Kau mandi dulu." Zill senyum, diletakkan Aaliya perlahan ke dalam bath tub.

Aaliya hanya bersandar. Zill yang membukakan paip bath tub. Zill cium Aaliya dengan senyuman handsomenya. Aaliya senyum juga, dengan muka merahnya yang penat beriak kenikmatan. Aaliya memandang saja belakang Zill yang memakai tuala dan terus keluar bilik air.

Aaliya senyum.Zill keluar, bagi dia mandi wajib untuk Maghrib. Zill baik, masih ada sejuk Islamnya kalau dia fikirkan kebajikan ibadah orang lain. Moga diberkati suami aku, Ya Allah.

Aaliya pejam mata cuba bina kekuatan tubuhnya. Sedapnya air suam. Aaliya mula mencapai gel Bath and Body Works. Harum, lembut, Aaliya senyum tenang dan lega.

Semua barang mandi dan haruman dalam rumah ni... yang jenis bagi ketenangan dalaman dan ketenangan luaran pada tubuh. Itu... yang rasa macam syurga sangat. Macam di spa.

Your Boss Your HusbandWhere stories live. Discover now