💎Prolog💎

2.2K 88 10
                                    

Lena

"Leno, pojď sem!" Zavolala na mě Lisa z vedlejšího pokoje. Nuceně jsem se zvedla a došla k ní.

"Co se děje?" Sedla jsem si k ní na postel a koukla se do notebooku, který na mě natočila.

"Marcus a Martinus nám napsali, jestli bychom nechtěly tančit na jejich koncertě!" Vypískla nadšeně.

"To je úžasný!" Zajásala jsem a rychle si přečetla email. Už zase někdo chce abychom tančily na jejich koncerte. Nechápu to. Je hrozně moc mnohem talentovanějších lidí než jsme my.

"Jo já vím, ale musíme se zeptat rodičů, protože je to v Oslu." Řekla už trochu zklesleji, ale pořád s úsměvem na tváři.

"Tak jdem, ne?" Zvedla jsem se z její postele a měla namířeno do dolního patra našeho domu. Rychle jsem seběhla dřevěné schody, které vedly přímo do obýváku. Lisa mě následovala až k rodičům, u kterých jsme se obě zastavily.

"Ehm... přišla nám nabídka od dvou zpěváků, jestli bychom nechtěly tančit na jejich koncertě," Začala Lisa trochu nervózně

"Ale je to v Oslu." Doplnila jsem ji a doufala, že nám to rodiče povolí.

"A jak se jmenují? Kdy to je? Kolik jim je?" Vychrlila na nás mamka spousty otázek a já nevěděla, kterou začít.

"Jmenuji se Marcus a Martinus. Jsou to taky dvojčata a je jim patnáct. A je to..." Odpověděla Lisa

"2. 7." Doplnila jsem za ní datum koncertu. Je zvláštní, že za sebou doplňujeme věty. A asi to působí celkem strašidelně, protože jsme dvojčata. Musí to vypadat jako z nějakého hororu...

"No čas máme všichni celý ten týden, takže by to mohla být celkem fajn dovolená." Podotknul táta během toho, co se díval do kalendáře.

Svůj pohled jsem přesměrovala na mamku a čekala na její reakci.

"Proč tu jen tak stojíte? Jděte si balit!" Řekla se smíchem.

Jo!! Jedeme do Osla! Je to úžasný! Vždycky jsem se tam chtěla podívat.

S Lisou jsme vyběhly nahoru do pokoju a začaly si do smetanově-bílích kufru balit nejpotřebnější věci.

💖Ahoj nikdo💖

No kde začít... Je to můj první příběh a ještě k tomu vůbec neumím psát. A proč je to tak krátký? Je to jenom prolog a chci psát monem delší části. A ten pozdrav je kvůli tomu že to stejně nikdo číst nebude tak koho zdravit... 😅


🙈Tinny🙈

Twins by Twins | FF Lisa & Lena, Marcus & Martinus [KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat