Když jsem film dokoukala uklidila jsem notebook a šla se kouknout, jestli už tu není Lena. Zaťukala jsem na světlé dveře a čekala na odpověď. Když se dlouho nic neozývalo, tak jsem to vzdala a šla dál umírat nudou. Rozhodla jsem se, že si půjdu zaběhat. Oblékla jsem si nějaké sportovní oblečení a vyrazila do parku, který byl z okna vidět.
Že tam byla hlava na hlave se rozhodne rict nedalo. Vyndala jsem si z kapsi sluchátka a zapnula mé oblíbené písničky. Hrozně jsem se lekla, když mi někdo zaťukal na rameno. Byla to fanynka a já ji přes hrající hudbu neslyšela.
"A-ahoj!" Řekla s pláčem.
"Ahoj. Proč brečíš?" Obejmula jsem ji a pohladila po zádech.
"P-protože jsem tě potkala." Vykoktala ze sebe a já se usmála.
"A jak se jmenuješ?"
"Elisabeth." Odpověděla. Asi neví, že máme stejné jméno.
"Chceš natočit musical.ly?" Odtáhnula jsem se.
"Jasně!" Usmála se a začala si utíat slzy. Vyndala svůj mobila a klikla na aplikaci s červenou ikonkou. Počkala jsem až si vybere písničku.
"Ehm co třeba tohle?" Pustila mi patnácti vteřinovou část písně a já přikývla.
"I'm ready to forgive you but forgeting is a harder fight. Little do you know I need a little more time..." Když zpomalená písnička dohrála Elisabeth zveřejnila video a poděkovala. Rozběhla jsem se dál a sledovala proud řeky protékající parkem. Ze sluchátek zacala vychazet melodie pisnicky Despasito (Miluju!😍) a já si začala v hlavě přehrávat její slova.
Když jsem proběhla křížem krážem celý park a dorazila k hotelu, rozhodla jsem se nachvíli vypustit všechny mé myšlenky a relaxovat. Sundala jsem ze sebe všechno oblečení a ponořila se do příjemně horké vody. Zavřela jsem oči a pomalu usínala.
Vzbudila mě vychladlá voda ve vaně a mé drkotající zuby. Vstala jsem a z věšáku si vzala ručník. Utřela jsem svou pokožku, po které stékaly kapky vody. Vzala jsem si čisté oblečení a uvědomila si, jak moc velký mám hlad.
Byla jsem líná zase jit zkoušet, zda se Lena vrátila z její procházky s Martinusem, tak jsem si zašla koupit jablko do bufetu u restaurace. Vrátila jsem se zpět do pokoje překypujícím nudou a kousala do zeleného jablka. Zkusila jsem všechny filtry na Snepu, zhlédla všechny InstaStory, odpověděla snad na tisíc komentářů a celkove zjistila, že na žádné sociální síti se nic zajímavého neděje. Zapla jsem notebook a vyhledala YouTube. Klikla jsem na nějaké video které bylo v trendech. Jmenovalo se Lena Mantler + Martinus Gunnarsen? Ve videu byly fotky jak se drží za ruku a podobně. Fotky byly pravděpodobně z dneška, protože na snídani měla Lena tohle oblečení.
Marcus
Bez Tinuse se tu strašně nudím. Doufám, že za chvíli přijde. Hrozně času teď tráví s Lenou a na mě úplně kašle. Chápu ho, ale štve mě to... Hodně.
"Marcusi, pojď si hrát s Emmou!" Zakřičela na mě mamka ze dveří. Došel jsem do pokoje, kde byli ubytování rodiče s Emmou. Mamka ukázala na dveře, za kterými seděla Emma na koberci a v rukou držela panenky.
"Ahoj Emmo." Přisedl jsem si k ní a usmál se.
"Ahoj." Usmála se a podala mi panenku a modrými šaty sahajíc jí pod kolena. Chvíli jsme si hráli s panenkami, pak s legem a nakonec s LPS. No, je roztomilá, ale koho baví si hrát s postavičkami barevných a zřpytivých zvířat? Když začínala být celkem znuděná šla se koukat na svůj oblíbený film a já odešel do pokoje.
Zaťukal jsem na dveře od Matinusova pokoje. Nikdo neotevřel. Kde sakra jsou! Šel jsem pro jistotu ještě k Leně.
"Dále!" Ozvalo se za dveřmi a já vzal za kliku. Konečně tu je! Upřímně jsem měl celkem strach. No, co kdyby ho zajelo auto...? Když jsem zpatřil blonďatou dívku a neviděl mého bratra, strach se zdvojnásobil.
"Leno, k-kde je Martinus?" Zeptal jsem se bez pozdravu.
"Asi někde s Lenou, protože já jsem Lisa." Zasmála se a já s ní.
"Aha promiň." Omluvil ksem se s jemným smíchem.
"Nechceš se kouknout na film?" Nabídla mi a já přikývnul. Poklepala na místo vedle sebe, čímž mi dala znamení ať se posadím. Sedl jsem na měkkou postel a sledoval jak její prsty přejíždějí přez klávesnici.
Je nádher- Ne! Máš Samanthu! Co to se mnou je?!
"Tak na co se chceš kouknout?" Zeptala se mě když rozklikla složku s filmy.
"Něco vyber." Pokrčil jsem rameny a lehl se na polštář. Vybrala film
Space between us. Byl anglicky s německými tituky.🐽Ahoj nikdo🐽
Po sto letech je tu nová kapitolka🎉 Omlouvám se že jsem nebyla aktivní, ale byli jsme na dovolený a tam jsem neměla skoro čas. A zítra odjíždim zase, takže nějakou velkou aktvitu nečekejte. Přemýšli jestli si nezměním pozdrav... Jestli máte nějaký nápady, tak mi je napiště do komentářů😜🙆Tinny🙆
ČTEŠ
Twins by Twins | FF Lisa & Lena, Marcus & Martinus [KOREKCE]
FanfictionZtuhla jsem. Jeho tmavé oči se na mě znovu dívaly pohledem, jakým to umí jen on. Jiskřičky v nich se mísily s přenádhernou, teplou hnědí, ve které se odráželo jeho překvapení. Nemohla jsem se do nich přestat dívat. Jako by byly hlubší a přitažlivějš...