O 5 dní později
Lisa
Každý den jsem chodila za Marcusem. Dnes jem tu naposledy. Ještě se neprobral a stav se taky nějak extra nezlepšil. S Lenou jsem nepromluvila ani slovo. Chtěla bych se jí omluvit, ale vypadá pořád naštvaně.
Vzala jsem za kliku od dveří, které vedly do místnosti, kde jsem trávila poslední týden tolik času. Ležel tam ve stejné poloze jako včera. Přisunula jsem si světlou stoličku blíž k němu a sedla si na ni. Propletla jsem si s ním prsty. Nic jsem neříkala. Jen jsem ho sledovala. Snažila jsem se zapamatovat každý detail jeho obličeje. Všechny jeho rysy a malé pihy okolo jeho nosu. Chtěla jsem mu říct spousty věcí o našem odjezdu, ale z pomyšlení na něj se mi chtělo brečet.
"Miluju tě." Zašeptala jsem a dala mu malou pusu na čelo. Bylo to jediné, na co jsem se zmohla. Přes slzy mi každé slovo dalo zabrat.
Nadechla jsem se a zvedla se ze stoličky. Ještě před zavřením dveří, jsem se na něj naposledy koukla. Teď už na mě čekala jen dlouhá cesta a balení kufru.
Martinus
Čeká mě snad nejtěžší rozhodnutí v životě.
Lena nebo Elis?
Přemýšlím nad tím pořád. Víc se ale přikláním k Elis. Předce jenom bydlí v Oslu a to je blíž než Německo. Celý týden jsem si sní psal. Párkrát jsme se i sešli. Nevím jestli se tomu dá říkat láska, ale každá její zpráva mi udělala nesmírnou radost.Ale Lena je tak dokonalá. Hrozně jí to ublíží a to nechci.
Najednou mi pípla zpráva.
Elis: Potřebuju ti něco říct🙈
Me: Poslouchám☺
Elis: Víš, už od začátku si mi byl sympatickej a myslím, že už to není jenom sympatie...
Me: ❤
Elis: To znamená co?
Me: Že te mám asi víc než jen rád😙Ještě chvíli jsme si psali a pak mi to došlo - jsem idiot. Já vlastně podvádím Lenu! Měl bych se s ní asi rozejít. Bude to pro oba lepší. Až odjede, tak to snad nebude tak hrozný.
×××
N
ervózně jsem na ni čekal před recepcí. Dnes odjíždí a já se rozhodl, že ji všechno řeknu. Koukal jsem se ven na ulici, když mě někdo obejmul ze zadu. Otočil jsem se a stála tam ona. Objetí jsem ji opětoval, ale hned se odtáhl.
"Leno, musíme si promluvit." Řekl jsem s vážným výrazem.
"D-dobře." Roztomile ze sebe vykoktala. Odtáhl jsem ji za roh recepce, aby na nás nebylo tolik vidět. "No, tak o čem si chtěl mluvit." Lecjce se usmála.
"Víš já... je to těžký..." dělal jsem celkem velké mezery mezi slovy. "ale... musíme se rozejít." Vyklopil jsem ze sebe. Její úsměv hned zmizel. V jejích očích jsem viděl lesknoucí se slzy. "Leno, oba víme, že by to dlouho nevydrželo a navíc jsem někoho potkal a..."
"Leno, pospěš si! Odjíždíme!" Otočila se a s kufrem v ruce odešla. Nevěnovala mi jediný pohled. Poslední, co jsem viděl, byla odjíždějící limuzína.
Lena
Nechápu to. Nejdřív sladký řečičky o tom, jak za mnou bude jezdit a potom mě odkopne a najde si jinou. Martinus Gunnarsen si hold může vybírat. Ani jsem nevnímala slzy na mých tvářích.
"Co se stalo?" Obejmula mě kolem ramen Lisa. Najednou mi bylo jedno co řekla. Potřebovala jsem její objetí a podporu.
"R-rozešel se se mnou." Řekla jsem mezi vzlyky. Vtáhla so mě do objetí a hladila po zádech. "Promiň za to, co jsem řekla." Zašeptala jsem.
"Taky promiň." Ucítila jsem na mém rameni její slzu.
Nějakým záhadným způsobem jsme se dostali do letadla. Fanoušci se nás ani neptali na fotku, když viděli v jakém jsme stavu. Jen si nás natáčeli a ptaly se, co se stalo. Nikomu jsme ale neodpověděly. Rychle jsme prošli celé letiště až do letadla. Jediné, co teď chci udělat, je usnout a na chvíli zapomenout na všechny problémy.
👻Ahoj nikdo👻
Další a kratší kapitola je na světě🎉 Do neděle asi stihnu další, ale pak do středy nebude. Jedem na nějakej výlet a nemůžem si vzít mobily😑 Budete mi chybět💔 A ještě jedna věc, kterou asi vetšina z vás ví - jsou nový věci v H&M 😍!!! A všechny jsou strašně krásný👌 Máte něco od M&M? Já ne😭 Napište mi to dolů😙💐Tinny💐
ČTEŠ
Twins by Twins | FF Lisa & Lena, Marcus & Martinus [KOREKCE]
FanfictionZtuhla jsem. Jeho tmavé oči se na mě znovu dívaly pohledem, jakým to umí jen on. Jiskřičky v nich se mísily s přenádhernou, teplou hnědí, ve které se odráželo jeho překvapení. Nemohla jsem se do nich přestat dívat. Jako by byly hlubší a přitažlivějš...