Lena
Do kufru jsem si postupně dala higienu, oblečení, elektroniku a make-up. Jedeme tam na dva týdny, takže si toho nemusím brát tolik.
Nakoukla jsem do pokoje Lisy. "Co všechno si bereš s sebou?" Koukla jsem se na její už zavřený kufr vedle postele.
"No tak jako normálně. Oblečení, higienu, make-up elektroniku." Odpověděla mi a dál se věnovala něčemu na notebooku.
Dobře, mám asi všechno co potřebuji a jedeme tam za týden... no já myslím že dobrý.
Sešla jsem dolů do kuchyně, abych si udělala pití. "Leno, nevíš, jestli vám tam zařídí hotel?" Zeptal se mě táta z obýváku.
"Nevím, ale zeptám se Lisy." Usmála jsem se na něj a on mi úsměv opětoval. Už s pitím jsem došla do mého pokoje a položila jsem pití na noční stolek. Znovu jsem otevřela Lisiny dveře.
"Liso, zařídí nám v Oslu hotel?" Pořád jsem stála ve dveřích a čekala na její odpověď.
"Jo zařídí. Už jsem se na něj koukala a je strašně hezkej." Usmala se a zase něco dělala na notebooku. Chtěla jsem odejít, ale zadržela mě.
"Kam jdeš? Chci ti ho ukázat." Zasmála se a já s ní. Posadila jsem se k ní na postlel a čekala, až mi ukáže hotel, ve kterém budeme trávit týden v Oslu.
"Wow! Je úžasnej!" Řekla jsem, když mi ukázala náš hotel.
"Já se strašně teším." Zaklapla notebook a přesměrovala svůj pohled na mě. "Nenatočíme nějaký musical.ly?"
Jen jsem radostně přílývla na souhlas.
Lisa
"Tak já najdu písničku a ty vyber oblečení, jo?" Nic nerekla a vydala se ke skříni.
Já mezitím projížděla musical.ly, abych našla nějakou dobrou písničku. Narazila jsem na písničku Most girls, která mě hned zaujala.
Pustila jsem ji Leně. Te se taky líbila a ukázala mi oblečení.
Vybrala bílou průhlednou blůzu a pod to tílko. V písničce jsou dvě části, na které jsme vybraly jiný outfit. Přesněji svetle hnedou mikinu.
Potom jsme začaly vymýšlet choreografii. Do té jsme musely mít také doplňky, aby to udělalo lepsi efekt.
Vybraly jsme fialové a růžové brýle, vinový baťoh a vínovou kšiltofku (která je z naší Dream it & Do it kolekce), obvazy na ruce, tužku a sešity.
Ano možná se vám to zdá moc, ale výsledné musical.ly dopadlo, podle mě, dost dobře. (Media)
Celé to zabralo asi hodinu a půl, takže bylo 8:48.
No sice většinou chodím spát později, ale dnes jsem byla unavená. Šla jsem do koupelny a dala si krátkou sprchu.
Oblékla jsem si pyžamo a odlíčila zbytky řasenky, které po sprše zůstaly na řasách a pod očima. Vyčistila jsem si zuby a dala si na obličej krém.
V pokoji už jsem jenom spadla do postele, zhasla světlo a šla spát.
×××
Ráno jsem se probudila a už jsem měla hlad. No, už je 10:23, tak co se divím.
Sešla jsem schody a vesla do obýváku spojeným s kuchyní a jídelnou. V jídelně už Lena jedla svou snídani, která se zkládala z toastu a míchaných vajíček.
ČTEŠ
Twins by Twins | FF Lisa & Lena, Marcus & Martinus [KOREKCE]
FanfictionZtuhla jsem. Jeho tmavé oči se na mě znovu dívaly pohledem, jakým to umí jen on. Jiskřičky v nich se mísily s přenádhernou, teplou hnědí, ve které se odráželo jeho překvapení. Nemohla jsem se do nich přestat dívat. Jako by byly hlubší a přitažlivějš...