Den odjezdu
"Liso, Leno, pojďte už!" Zakřičela na nás mamka mezi tím, co dávala kufry do kufru (😂).
"Jo jo." Lisa seběhla schody a já ještě naposledy pohladila Shanty. Bude mi chybět. Sice je Lisy, ale i tak jí mám ráda jako vlastní.
Posadila jsem se na zadní sedadlo a připoutala se. Po chvíli jsme dojeli na letiště a přemístili se do hlavní haly.
Najednou se k nám seběhlo hrozně moc fanoušků a chteli se vyfotit. Se všemi jsme se vyfotily. Přece jenom, oni tam čekali jen kvůli nám a tak tam snad nečekali zbytečně, ne?
Už jsme neměli moc času, tak jsme se rozloučily s fanoušky a všichni šli na odbavení.
Lisa
Já se tak těším! Ani nevím proč, ale těším se.
Marcus a Martinus vypadají celkem sympaticky, tak snad takoví budou.Už jsme v letadle a asi za hodinu bychom měli dorazit do Osla. Lena spí... No já se s ní musela vyfotit. Fotku jsem dala na instagram a bylo pod ní spousty komentářů, že je roztomilá když spí.
×××
"LeLi! LeLi! LeLi! LeLi!" Stávkovali fanoušci na letišti. Jsou strašně roztomilí. Osobně si myslím, že máme ty nejlepší fanoušky na světě. Zase jsme se všemi vyfotily a některým se podepsaly.Jěště jsme se vyfotily před vychodem na Instagram a mohlo se jít.
Když jsme vyšli z letiště čekala tam limuzína u ktere stál vyžší muž v saku s papírem. Na papiře bylo napsané Mantler. S Lenou jsme se na sebe podívaly a překvapeně došli k limuzíně.
"Mantler?" Zeptal se ten pán s papírem v ruce.
"Ano." Přikývla Lisa.
"Dobrý den. Já jsem Edward. Budu vás vozit po Oslu." Představil se a podal Leně ruku. Ta jí s úsměvem přijala.
"Lena." Edward nabídl ruku i mně.
"Lisa." Usmála jsem se a koukla se do auta okýnkem. Viděla jsem tam dvojčata. Hned mi došlo, kdo to je. Byli si opravdu hodně podobní. Jediná věc, které jsem si všimla byla ta, že jeden z nich měl delší vlasy. Upřímně je nerozeznám, takže doufám, že oni nás taky ne.
Edward otevřel dveře limuzíny a my do ní nastoupily. Rodiče, Tayra a Tim odjeli jinou limuzínou rovnou na hotel a my si šli prohlédnout halu, kde se měl konat koncert.
"Ahoj." Pozdravili nás dvojčata když jsme nasedly do limuzíny. "Ahoj." Pozdravily jsme také zborově a posadily se na kožené sedačky. "Já jsem Marcus a tohle je Martinus." Řekl kluk s dalšími vlasy a představil i své dvojče.
"Ehm.. Ja jsem Lisa a tohle je Lena." Zasmála jsem se a všichni ostatní se mnou.
Upřímě, se mi líbí vic Marcus... asi Marcus. Už je zase nerozeznám.
Bože Liso! Není to zas tak těžký! Marcus má dlouhý vlasy a Martinus krátký!
Cestou jsme si povídali o všem možném a celkem se seznámili. Dokonce je i rozeznám a to je na mě výkon!
Vystoupili jsme z limuziny a vešli do velké budovy. Jako první nám ukázali naši šatnu. Měli jsme ji odděleně, ale vedle sebe. Potom jsme se přemístili do zákulisí a nakonec do haly. Bylo to tu obrovské! Strašně se těším!
Už bylo docela pozdě takze jsme dojeli na hotel a u recepce jsme si vzali klíčky od našich pokojů. Kluci nás doprovodili na pokoje a šli do těch svých.
Každá máme svůj pokoj, takže jsem si mohla vybalovat jak chci! Jo, zní to divně, ale nemusíte se dohadovat s nikým o to, kdo bude mít jakou postel nebo část skříně... No prostě výhoda!
Po tom, co jsem si vybalila, jsem zatukala na Leny pokoj. Ta mi hned otevřela. Svalila jsem se jí na postel a ona se tomu zasmála.
"To je super!" Zajásala jsem radostně a Lena si ke mě lehla na postel.
Nic na to neřekla. Vzala si mobil a hledala nějaké priváty.
"Co tenhle?" Ukázala mi naše musical.ly které bylo doted v kolonce Privat.
"Jo tak jo." Zasmala jsem se tomu jak jsem to tam zkazila.
Už jsem byla docela uznávená, tak jsem Leně popřála doubrou noc a ona mně také. Šla jsem se osprchovat a spát. Lehla jsem si do postele a za malou chvíli usla.
×××
"Dobré ráno." Potdravil mě s úsměvem Marcus když jsme byli na snídani v hotelu.
"Dobré." Odpověděla jsem mu a zývla, protože jsem pořád byla unavená.
Nandala jsem si svou snídani a přisedla si k Leně a zbytku rodiny.
Marcus
O můj bože! Ona si zývla! Je tak roztomilá!
Ne Marcusi! Máš Samanthu!Ehm... ano, chodím se Samanthou, ale poslední dobou nám to moc neklape. Na tenhle koncert přijede den před ním. Upřímně nevím, jaký pocit z toho mám. Vadí mi, že ji neuvidím nebo z toho mám radost? Vadí mi to. Určitě.
Opravdu? Ano... Ne... nevím!A Lisa? Je úžasná! Za ten den jsem si ji hodně oblíbil. Ale Samantha? Ona je úžasná taky! No uvidíme...
💩Ahoj nikdo💩
No, po HODNĚ dlouhé době je tu nová kapitolka! Omlouvám se, že nevyšla už předtím, ale nestíhám. Proč? ŠKOLA. To asi mluví za vše 😅
😍Tinny😍
ČTEŠ
Twins by Twins | FF Lisa & Lena, Marcus & Martinus [KOREKCE]
FanfictionZtuhla jsem. Jeho tmavé oči se na mě znovu dívaly pohledem, jakým to umí jen on. Jiskřičky v nich se mísily s přenádhernou, teplou hnědí, ve které se odráželo jeho překvapení. Nemohla jsem se do nich přestat dívat. Jako by byly hlubší a přitažlivějš...