💎6💎

997 48 18
                                    

Věnováno Taporadvcernym Budeš mi chybět😭💕

Byly jsme v Lisině pokoji a já si až teď uvědomila, že Lisa ještě neví o mě a Tinusovi.

"Ehm ehm. Liso musím ti něco říct." Usmála jsem se na ni a ona nadzvedla obočí přičemž mi dala pokyn, ať pokračuji.

"No já a Martinus..." začala jsem. Chtěla jsem ji to doříct, ale ona mě předběhla.

"Jste se políbili. My s Marcusem jsme to viděli." Překvapeně jsem se na ni podívala a ona se usmála.

"To je úžasný!" Vypískla najednou radostí, až jsem  naskočila.

"Kdyby jste se viděli! Jste spolu tak sladcí." Zajázala radostí a obejmula mě.

"A co ty a Marcus?" Zarazila se.

"Jak jako? Ja s ním nic nemám." Hájila se a přitom se smála.

"My s Martinusem jsme zase viděli vás." Hodila jsem po ní přesvědčivý pohled (😏) a taky se zasmála.

"No tak to musis mit vidiny protoze ja s nim vazne nic nemela." Pomalu propadala záchvatu smíchu ze skoro nevtipné věci a já ji pobaveně sledovala.

"A co jste tam teda dělali u dojezdu tobogánu?" Nazdvihla jsem jedno obočí. Najednou její krátký záchvat zkončil. Pohled upřela do svého klína a neodpovídala.

"T-ty jsi mu to řekla?" Zeptala jsem se opatrně. Místo odpovědi mě objala.

"A proč? To se tě jako ptal?" Jen zavrtěla hlavou.

"P-přišlo na t-to." Vykoktala a po tváři jí stekla jedna neposlušná slza, kterou hned na to setřela.

"P-promiň, neměla jsem se na to ptát." Omluvila jsem se a přivinula si ji do medvědího objetí.

"To je v pohodě." Uřela si poslední slzy a pokusila se o úsměv.

"No už bychom asi měli jít spát." Usmála jsem se a vstala z postele.

"Jo asi jo. Tak dobrou." Popřala mi.

"Dobrou." Zavřela jsem dveře od jejího pokoje a přešla do vedlejšího - mého. Do tmavého pokoje se z chodby linula oslňující záře. Zmáčkla jsem vypínač umístěný ma zdi a žárovka se rozsvítila. Vzala jsem si pyžamo a přešla do koupelny, kde jsem vykonala svou večerní rutinu. V rychlosti jsem projela instagram. Pak jsem se už zachumlala do měkoučké peřiny a poddala se svým snům.

×××

Ráno jsem se probudila s úsměvem na tváři. Zdál se mi krásný sen o mně a Martinusovi.

Vstala jsem a přešla ke skříni. Vybrala jsem si bílé kraťasy, bílý Doble trouble crop-top a šedivý cardigan. S vlasy jsem si velké starosti nedělala - jen obyčejný rozcuchaný drdol. A poslední zbývá make-up. Udělala jsem mé denní líčení a umělé řasy nahradila klasická řasenka.

Napsala jsem Lisa jestli ještě spí. Neodepsala, takže buď spí nebo má vybytý mobil. Po tom, co mi dlouho neodepsala, jsem se rozhodla jít na snídani sama. Sešla jsem schody na kterých byl přidělany červený koberec. Nechtělo se mi totiž čekat na výtah.

Do misky s müsly jsem nalila mléko a chtěla si sednout k volnému stolu. Pak jsem ale uviděla, jak Martinus sedí sám.

"Dobré ráno." Přisedla jsem si k němu a nabrala plnou lžíci müsly.

"Dobré." Usmál se a dál se věnoval svému jídlu.

"Nechtěla bys dneska někam jít?" Zeptal se a se svým sladkým úsměvem je na mě podíval.

"Jasně." Souhlasila jsem.

×××

S Tinusem se za chvilku sejdeme na recepci. Jdeme prostě na procházku. Jsme líní něco vymýšlet.

"Ahoj." Dal mi pusu na tvář. To místo se mi hned rozpálilo.

"Ahoj." Usmála jsem se a my vyrazili.

Šli jsme k nějakému jezeru. Nemyslela jsem si že bude tak opuštěné jezero ve městě. Bylo to tu nádherné. Sedli jsme si na vetší kámen a já si opřela hlavu o jeho rameno. Na mou hlavu si položil tu svou a dal mi ruku kolem pasu. Bylo mi tak krásně. Přemýšlela jsem nad vším možným. Pak mi ale došlo, že nevím jak to mezi námi je.

"Ehm.. Chtěla jse se zeptat-Jak to mezi námi je?" Zeptala jsem se nervózně.

"J-já nevím." Vykoktal. "Leno, budeš moji princeznou." Zadíval se mi do očí. Ty jeho byli plné naděje. Zamilovávala jsem si je čím dál tím víc. Tak tmavé. Jako hořká čokoláda.

"Jenom tvoji." Usmála jsem se a pilíbila ho. Přitáhnul si mě blíž a tím polibek prohloubil. Odtáhli jsme se aby jsme se mohli nadechnout a já si opřela mé čelo o to jeho. Obejmul mě a já nechtěla, aby tahle chvilka někdy skončila.

Lisa

Lena někam odešla s Martinusem, takže další písničku asi nenacvičíme. Mám celkem obavy jestli se to všechno stihne. Přeci jenom, koncert je za tři dny a mi máme jednu a kousek písničky.

No, zítra si uděláme asi trochu náročnější trénink.

No neměla jsem nic napráci, tak jsem se rozhodla že si udělám čas na rodinu.

Zaklepala jsem na dveře a čekala až někdo otevře. Otevřela mi Tayra s uslzenýma očima.

"Co se stalo?" Podívala jsem se na ni starostlivě. Zavedla mě k sobě do pokoje a já zavřela dveře.

"Tak co se stalo?" Zopakovala jsem svou otázku.

"O-on m-mě p-p-podvá-podváděl." Když to dořekla naplno se rozbrečela a jáji pevně objala. Hladila jsem ji po zádech a snažila se ji utišit. Asi po půl hodině utěšování se trochu uklidnila a šla spát. Prý kvůli tomu tuhle noc nespala.

Šla jsem do svého pokoje a lehla si na postel. Projela jsen socialní sítě. Po chvíli mě to přestalo bavit, tak jsem si zkusila choreografie. Obě jsem si pamatovala. Už jsem vážně neměla co dělat. V aquaparku kluci něco říkali o tom, že mají film. Pokusila jsem se ho najít na nějakém serveru. Po krátkém hledání jsem hi našla a stáhla. Byl sice v norštině, ale byly u ně titulky v angličtině. Tak si ji aspoň procvičím.

Ahoj nikdo💫

Po hodně dlouhé době je tu další kapitola! Hrozně se omlouvám že dlouho nebyla, ale upřímně jsem myslela, že jsem tuhle vydala😅😑 No každopádně doufám, že se líbí❤

👑Tinny👑

Twins by Twins | FF Lisa & Lena, Marcus & Martinus [KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat