-ez a történet egy 16 lányról szol es iker testvereről -
Reggel miután fel keltem le mentem a konyhába es lattam anyát apát es Annát reggelizni. Énis le ültem.
"Jó reggelt"mondtam
[ap-apa, any-anya, A-Anna, én=Timi]
ap=lányok ma el utazunk Norvégiába anyátok legjobb barátnőjehez és ti majd ott maradtok sajnáljuk de mi nekünk dolgunk van a céggel(igen miénk a ferrari cég)
én=jó és mennyi ideig?
any=egy /egy es fel honap
Igazából engemnem nagyon zavart de Annát őt igen.
A=Nem hiszem el mindig csak megyünk ide-oda nem vagyunk kicsik, mar 16 vagyok! Hadd maradjak itthon.
any=amit meg mondtam azt meg mondtam. És most menjetek pakoljatok, 4óra mulva indul a gép.
Úgy kb hat órára meg is érkeztünk. Anyáék tudtak hiva kell menni mivel voltak már ott.
any=el felejtettem mondani! Van két fia, méghozzá ikrek! Marcus es Martinus egy évvel nagyobbak.
Annával össze néztünk. Amikor meg érkeztünk a hazhoz csak az jutott eszembe hogy "azt a kurva ez gyönyörű " a végén ki derült énekesek. Amikor be mentünk a két fiu sehol se volt. Le mentünk vacsorázni. Nagyon rendesek voltak de tényleg. Éppen ettünk amikor a két fiu haza jöttek "Ömmm.... Helló "dadogta az egyik "szia marcus, gyere ülj le"mondta gerd -Anne (az ikrek anyukája). Marcus leült be mutatkozott, mi is. De martinus csak fel rohant. Furcsa volt. Vacsora után fel mentünk a szobánkba enis Anna is külön szobát kaptunk. Anyuék meg aznap el mentek. Erik, a fiuk apukája le hivatott minket is az ikreket is. Persze a kisebbik lany tesojukat is, Emmát. "Fiúk ők itt Timi és Anna es itt lesznek kb 2 hónapig, mert a szüleik üzleti úton lesznek. Legyetek kedvesek, mostmeg menjetek le feküdni "induktunk felfelé. Amikor Martinus NEKEM jön "Álj már félre "üvölt rám "szépen is lehet kérni, paraszt" válaszolom vissza. Be megyek a szobámba es fel veszek egy rövid nacit egy toppot(feher nemű) mert abba fogok aludni. Hisz nagyon meleg van. Egyszer kopognak. Marcus az. Vegig néz rajtam"be jöhetek? " kérdi. "Persze"válaszoltam. "Gyönyörű vagy"dadogta. "O köszi " válaszoltam "úristen hangosan mondtam?! "Nevetett fel. "Azthiszem" kacagtam énis. " csak azért jöttem hogy bocsánat a tesóm miatt. Nem ilyen segfej csak most szakított a csaja vele... " szólt. "Nem érdekel, akkor se kell igy viselkednie "válaszoltam. "Csak tudod kibaszottul hasonlítasz a volt barátnőjére"mondta marcus. Kicsit meg lepődtem. "Hogy mi?! "
Sziasztok ez lenne az első rész, kissé unalmas. De lessz izgalmasabb. vote es komi ha akarjatok a II reszt