Régi élet?...Jövök!

483 34 3
                                    

És és Martinus szo szerint ki rohantunk a kórházbol es indultunk Jacobot meg keresni. És en azt hittem még hogy a barátom. Martinus meg ragadta a karom es intette hogy maradjak csendbe mert latott valamit. És a következő percben mar enis lattam . Jacob ált egy sarokban es telefonált. Tisztán halatszott amit mondd. "Aha,aha. Minden el van intézve. Marcus agyrázkodást kapott és talan el veszti az emlékezetet. Igy Timi az enyém lehet és Vanessa, a tied lehet Marcus. " Mikor ezt meg hallottam éreztem sirni tudnék. Ők ezt mind ki tervezték azért hogy Vanessa meg kapja Marcust. De az a csaj nem fogta fel hogy marcust nem erdekli?! Ezekszerint nem. Martinus meg fogta a csuklom es el rancigált.
-Minnel hamarabb vissza kell erjunk a korhazba mert ha igaz higy marcus el vesztette az eszmeletet akkor vanessa siman el hihethehi vele higy o a baratnoje es kesz. -fogta a kezem es el kezdett szaladni. Nekem csak ugy csorogtak a konnyeim. MIERT? Miert jon mindig kozbe valami amikor marcusal olyan jo a viszonyunk? Utalom! Utalom az eletem!!! De amig en siránkoztam észre se vettem hogy meg érkeztünk a korhazba. Besiettünk Marcus szobájaba de már késő volt. Vanessa bent volt. Es ott ult Marcus ágya melett.
-Marcus! Vegre!-oda szaladtam az agya melle es meg akartam csokolni.
-mi a fenet kepzelsz magadrol? Nekem baratnom van!
-Marcus en vagyok a baratnod! -sirva uvoltottem
- menj ki! Vanessa a barátnőm és ő volt mindigis! Hagyjál mar nem is ismerlek!!!!
Ki rohantam a szobabol es sirtam a folyoson. Ezt nem tudtam el hinni. Haza rohantam bezárkoztam és sirtam.  Hallottam hogy lent nyilik az ajto. Reméltem Martinus lessz. De nem. Marcus volt es Vanessa. Sirtam,nagyon sirtam. 
Ültem a szobám elott. Nem volt már erőm vissza menni. Csak sirtam es sirtam.
-Menjmar el! Mit keresel itt! Szerinted ki kivancsi rad?
- Ahogy veszem eszre te nem! Mindent el felejtettel Marcus. Aztis hogy egyutt voltunk. Hogy en mindent meg tettem volna erted. Hogy utaltad Vanessat. Fel idegesitett egy jatek miatt. Higy le r****ad es ugy jottunk ossze. De te csak igy le cserelsz ugy hogy  nem is tudsz semmit csak jon egy lany es azt mondta az tortent. Igazad van! El megyek! Csak higy te erezd jol magad.  Ki rohantam a hazbol. Csak szaladtam. Igazabol aztse tudtam hogy hova megyek.
Marcus szemszöge
Ismerős. Mintha emlékeznek valamire. Emlekszem amikor ültünk a  víz partjan a hunk kertjebe.
-gyere szivem-fogta meg vanessa a kezem
-hagyj!
-mi a frász ütött beléd?
-szerintem hazudsz! Nemis voltal a baratnom!
-ez nem igaz!-és meg csokolt. Jol csokol ami azt illeti. Egyszer csak nyilt az ajto es martinus rohant be.
-HOL VAN TIMI?-kiabált
-nem tudom el rohant! (el felejtettem mondani mar tud jarni. Sanrít de tud jarni😂)
-TESSÉK????!!!?- te tenleg nem veszed eszre ? Az a boszorkany csak hazudik neked! Te szereted timit! baja is lehet! Nem ismeri Trofost! -Martinus ki rohant
-neis foglalkozz vele dragam!
- ne szolits dragamnak! Az ocsem sose hazudna nekem !
-de most hazudik! Nem latod? Bele van esve Timibe! Odáig van érte!-üvöltözött.
-kerlek menj el -momdtam
-holnap talalkozunk edes- es meg csokolt. Nem viszonoztam. Be mentem a szobamba es fel ultem az agyra. Mivan ha hazudik timi? Ha szeret engem csak azt akarja higy az ove legyek? De mivan ha vanessa hazudik? Aztse tudom hogy kerultem a korhazba. Hogyan vesztettem el az eszméletem. Ugy mindent meg értek. Hogy mi is történt a multamba.
Martinus be jott dühösen. Fel csörtetett a szobájaba es be csapta az ajtot. Át mentem a szobajaba.
-most örülsz? Nem tudom hol van Timi! El veszett! A mobiljat nem veszi fel. Gratulalok mister mindent el rontok! Menj ki!-es szembe csapta velem az ajtot. Talan tul leptem a hatart
- azonnal engedj be! Es meseld el mi volt a multam.-nagy nehezen be engedett es mindent el mondott. Uristen! Ledobbentem. Hogy tenleg. Timi nem hazudott.  Es hogy rengetegszer meg bantottam de o mindig meg bocsátot. De most nem fog. Es ezt megertem. Es hogy miattam sántit!
-Martinus! Meg kell talalnunk timit! Huzzd a cipod gyere mar! - es ki rohantunk a hazbol
Vissza timi szemszögéhez
Szaladtam. Egyszer csak be sötétedett. Es en eszreveszem magam az erdo kozepen. Kisse szakadt a ruham mert fel akadtam par ágba. A kezem véres volt az ágak karmolasatol. De nem fajt annyira mint ahogy lattam Marcust es   Vanessát. Elég! Haza megyek! Az elso repulovel haza repulok. ~MÁSNAP~
Reggel valahogy rengeted segitseggel el jutottam a repterre es par perc mulva indult is. Tobbet nem szenvedek egy fiu miatt. Akarmennyire is szeretem. El akarom felejteni ezt a nyaram. Ezt a 2 honapot. El akarom felejteni Marcust. Es mindent meg teszek hogy el is felejtsem!
Probáltam hosszut irni és remélem tetszik nektek az uj rész. Vote es kommentbe irjátok meg mit gondoltok a storymrol és hogy fojtassam-e 😉💚
Nefelejtsetek el. Aki tud angolul annak ajanlom az angol storymat is🤗⭐

És én azt hittem...Where stories live. Discover now