verd ki ezt a hűlyeséget innen

375 24 5
                                    

-hé minden rendben?-kérdezte tinus kicsit zavarodottan.
-igen persze csak, mindegy majd reggel. Szép almokat -es le feküdtem mert már énis össze voltam zavarodva s most őt is össze zavartam.
-joéj-mondta majd ö is le dölt. Halottam ahogy lassan veszi a levegőt,el aludt. Megfordultam. Igy pont szembe voltam vele. A szőke tincsei az arcába voltak egyszer csak el kezd motyogni s a frászt ki verte belőlem.
*nem marcus, ne vedd el. Ő az enyém* -ilyeneket motyogott. Álmodott. Kiváncsi lettem mit. De meg néztem az orát ur irten. Hajnali 4. De nem tudtam aludni. Láttam Mario aktiv. Mit a fenét csinál ilyenkor.

-halikaaa

Mario💚🤙 : hát te nem alszol picur? Hajnali 4 ora!

-igenigen tudom. Nem tudok aludni s te?

Mario💚🤙: hát itt ne ,korházba vagyok 🤷‍♀️

-mi lett?

Mario💚🤙: hát szoval , turnénk lett volna Osloba. És mentünk a busszal. És a sofőr el aludt és hoppp koccanás lett. El tört a karom es egy kissé meg horzsoltam a fejem.most pedig itt tartanak holnapig aszthiszem.

-KOCCANÁS? TE AKCSIDENTEZTÉL! ÉS EZT NEM AKARTAD NEKEM EL MONDANI? MÉGIS MEDDIG AKARTÁL VARNI?! HM!

teljesen ki voltam akadva
. Miért nem mondta el? Mar nen vagyunk barátok?

Mario💚🤙: heyheyhey nyugi picur. Nem nagy baj történt. És tudtam igy fogsz reagálni ezért nem akartam hogy tudd. Hogy ne aggodj miattam.
Máskor szólok

-igérd meg!

Mario💚🤙: meg igérem❤

-melyik korházba vagy? Itt Troforsba?

Mario💚🤙: ö igen?

-megyek!

Mario💚🤙: Hé! NE!

-Miért...nem akarsz látni?😓

Mario💚🤙: picur? Minden rendbe? Nem szoktál ilyen lenni. Tudod jol hogy olyan nincs hogy ne akarnék veled lenni. De most ténleg az éjszaka kozepen egy korházba? Holnap ugyis ki engednek remélhetőleg.

-de..

Mario💚🤙: na mondd mi a baj

- van marcus. Tudod. Na hát...el kezdett drogokat szedni...és hát hozzám ütött. Na de mindegy. Mert martinussal egyre közelebb kerülünk oke eddig is kozel voltunk és most nem tudom szeretem-e

Mario💚🤙:hozzád ütött az a vadállat?! Tyú meg verem. Meg a szuszt is ki szedem belőle.

-nyugodj meg kérlek. Nem ezen van a hangsuly. Amugyis  a drogok hatása volt. De ah...többé nem tesz ilyet

Mario💚🤙:sosem szerettem az a csorit. De ezzel meg nincs vege. Szép nap meg keserüli.

-naaaaa kérlek

Mario💚🤙:okeoke de aludj most.

-oke szep almoookat❤❤❤❤

Mario💚🤙:neked is picur ❤❤

Le raktam a tellot és probaltam aludni. Reggel arra ébredtem hogy valami döndült. Martinus a földön. En pedig az egesz ágyat el foglaltam. Huppá. Le löktem őt. Ez olyan kínos. Lehet ténleg kövér vagyok s nem férek el mostmar? Uristen tobbé senkinek se engedem melettem aludjon

-ö en sajnalom Martinus. Többé nem fordul elő. Ezejtul jobb lessz ha nem alszunk együtt vagy valami. Mert tenleg meg hiztam s nem férek el lattad le löktelem omg ez olyan kinos.

Be szaladtam a mosdoba.

-nyisd ki!..-kiáltott martinus

-nem

De hat hiaba. Ki nyitotta akkor ő.
Meg fogta a karom es ki ráncigált a szobámba . Es ott meg álított a nagy tükröm elött.

-nézz ide. Gyönyörű vagy. Tökéletes az alakod. Mint ahogy te is az vagy. Verd ki ezt a hülyeseget innen- és a fejemre mutatott. -mert te egy csodalatos személy vagy,oke?

Eskü ez a gyerek sirba tesz.

Bizonytalanul bologatok neki -mire ő mondja
-naaa ez a beszéd vagyis ize
bologatás-mondta.-gyere nézzük meg mac mit csinál

Le mentünk es Marcus ült a kanapén telefonozott.

-ó sziasztok! Köszi minent es izé bocsánat a tegnapiért és ugy mindenért -mondta és le nezett a foldre

-he bartyo minden oke ! Csak igerd meg tobbé ilyet nem teszel.

-igérem.

-megyem készítek reggelit.-mondtam

Csináltam egy pár piritost és fött tojást is. Meg vagy 3 szendvicset mert tudtam milyen belesek. S mennyit esznek.

-gyertek enni!

Olyan sebességel jöttek ki , hogy olyat még nem láttam.

-szóval kezdődik a myári szünet! Merre mész Timi?- kérdezősködtek

-igazábol nem tudom. S ti?

-hát mi? Rengeteg helyre. Mert csomo koncertünk lessz -mondtak mosolyogva.

Az orara neztem. Negyed 12.

-martinus gyorsan öltözz at addig én rendet rakok marcussal ha segit. Utánna én is at öltözök. Anyáek mindjárt ithon lehetnek.

Martinus fel sietett hogy öltözzön fel

-történt valami köztetek az éjjel?-nézett ram marcus....


És én azt hittem...Where stories live. Discover now