Reggelre már vagy 20 nemfogadott hivasom volt Alextől. El kell hitetnem Alexxel hogy meg lövöm a testvérem. Le mentem kajálni mikor szembe mentem Martinussal.
-haver,jött egy SMS-m hogy menjek 12-re a parkba.Itt mar tudtan mi a szitú.
-Remélem mész
-igen kivancsi vagyok,na de most leptem -és azzal ki ment az ajtón.
Én is nagy levegőt vettem és .ajd mentrm utánna ,ugy hogy ő ne lássa. Mikor ki értem a parkhoz láttam hogy a testvérem háttal áll és vár valakit amikor a hátammögül valaki megszólal-pszt,tessék-s a kezembe nyomtak egy pisztolyt
A kezem remegni kezdett és közelebb léptem Martinushoz,amikor valaki el kezdett kiabálni
-rendőrség,hívják a rendőrséget, pisztoly van nála.
Ilyedségembe meg nyomtam a ravaszt de szerencse el debtam a pisztolyt és nem kapott el senkit. A földbe csapódott a golyó.
-Ténleg? Ténleg Marcus? Meg akartál lőni? Hát ilyen testver vagy? Én azt hittem te rád mindig számíthatok de hát nem.
-Martinus,én nem....nem akartam. De rá vettek.
'Már halottam a rendőrauto szirénát'
-rá vettek,hm? Akkor is ha szeretnél és jelentenék valamit nem tennél ilyet.
-kérem áljon hátrébb és emelje a kezét a levegőbe. -ezt tettem. A zsaruk áltak ott.
-most pedig velünk kell jönnie. Börtönbe fog menni.
-elötte lehet egy kérésem?
-najo,mondjad.
-vigyenek el a barátnőmhőz,itt ne erre a címre-és egy papirt adtam a kezébe...
Timi szemszöge
Ott voltam a konyhába ,épp edényeket pakoltam amikor kopogást halottam. Ki nyitottam és mindenre számítottam csak erre nem. Marcus,két rendőrrel.
-jó napot kisasszony, hozzátartózoja Marcus Gunnarsen
-öhm igen
-sajnos be kell vigyük a rendőrségre,hisz pisztollyal rá támadt a testvérére. Ez min.3 év börtön büntetés. Szerencse hogy senkise sérült meg.
Nem lehet igaz ,ez a marcus akit én szeretek?
-dehat ...-ennyi jott ki a számon.
-figyelj Timi én szeretlek akarmi is lessz.
Azzal be ültek az autoba és már el is mentek. Én be csaptam az ajtot ,a földre rogytam és sirtam erőssen
-Nem nem nem ez nem lehet igaz. Én babát várok tőled te idiota s most egyedül kell neveljem. -csaptam földhöz valamit.
Pont ekkor nyilt az ajto. Reménykedtem Marcus,de nem. Anyáék. Anya karjai közé boruktam és sirtam . Jó hogy itt van anya,mindig amikor szükség van rá.
Sziasztok! Nagyon sajnálom hogy nem volt rész csak tudjátok volt csomó vizsgám s még az iratkozás hatra van de ugy gondoltam itt az idege egy uj résznek. Remélem tetszik ha igen vote és komi 💚