Már 3 és fél év el telt. Megszületett a kislányom,Jázmin. Mindjárt itt van az én kicsikémnek a negyedik szülinapja. Épp a parkbol tartottunk haza,amikor Jázmin meglátott egy galamot és utánna kezdett szaladni
-Jázmin! Álj!-de persze szaladt tovább.
Láttam ahogyan egy fekete kocsi közeledik a kislányom gyönge testéhez amikor valaki elkapja és megmenti a lányom életét.
Amikor oda értem Jázmin oda szaladt hozzám.
-Ne csinálj többet ilyen,nagyon meg ijesztetted anyát. -és meg oleltem.
-köszönöm-mondtam annak aki meg mentette a lányom. De semmk válasz. Fel neztem ,egy velem egy idős csukjás fiu/férfi volt.
-szivesen - emelte fel a fejét. Életembe annyira nem lepodtem meg mint akkor. Marcus ált velem szembe.
-szoval ez a kislányod, aranyos nagyon.
-ehm ,köszi. De te? Hogyhogy ki engedtek.
-hát le ültem a 3 évet, s hol a szerencsés apuka?
-hát öhm ,most nincs ithon. -persze nem mondhatom el neki hogy ő az apa. Hisz nem volt ott nekem amikor szükség volt rá.
- Bocsi, de nekünk most mennünk kell, gyere Jázmin.
-de én nem akarok. Hivjuk aput is.
-jázmin,ne hulyeskedj! Nem apu! Sokat meséltem Jázminnak Marcusrol. Mostpedig vissza mondja. Kelett nekem mondani. Na mindegy ugyse fog Marcus hinni neki , kicsike jázmin ,nem tudja mit beszél.
Marcusra néztem. El kezdett mosolyogni. Azt az irto aranyos mosolyat mutatta ,amivel évekkel ezelött elcsábított.
-najo...
Oda sétáltunk az autohoz. Jázmint hátul be ültettem a gyerekűlésbe ,míg Marcus melettem foglalt helyet. Egy fél orás út után meg érkeztünk. Hátra néztem és Jazmin el aludt. Csak hogy nekem még csomagjaim is voltak.
-hagyd csak,én majd be viszem-mondta marcus. Ölbe vette Jázmint es be ment a házba.
-az első emeleten masodik szoba,jobra.-utasítottam.Marcus szemszöge
Nem hiszem el. Timinek lett egy kislánya. Nagyon aranyos. Megszerettem. De nem hiszem el hogy lett egy barátja vagy roszabb esetbe férje. Vagyis el hiszem hisz gyönyörű lány. S ha mario az apa? Jázmint lassan le akartam rakni az ágyba de a nyakamba kapaszkodott.
-apu-ásított egyett
Apu?!Remélem tetszik. Ha igen akkor komment és vote. Össze tudjuk hozni a 10 kommentet? ❤🙄