Rém álmom volt. Fel sirtam. *Mindenki körülöttem alt és le szoltak hogy kövér vagyok és ami még roszabb Marcus és Martinus vágott át . Ültem a földön és az egesz iskola körülöttem volt "azthiszed fontos vagy valakinek?" "Menj s asd el magad" ilyen kommentek jottek mire fel ébredtem* s mint máe mondtam sirtam. Biztos Martinus meg halottam mert egyből fel ült.
-hé minden rendben?-ö i i igen azthiszem.
-rémálom?
Bolintottam egyett.
-martinus?
-igen?
-kövér vagyok?
-mi? Nem ! Gyönyörű vagy!
-és mindig itt leszel nekem?
-természetesen ,de mik ezek a kérdések?
-tudod...áh semmi csak az álmomba te és marcus...tudod ....csufolkodtatok velem és mondtátok higy legyek öngyilkos mert senkinek se kellek stb
-sohase mondanék ilyet,és marcus se amikor magánál van. Naaa gyere ide -és meg ölelt. Olyan jó érzés volt az ölébe lenni és hozzá bújni. Lehet tévedtem Maccal kapcsolatba. S mindig is tinus felé huzott a szivem csak neki ott volt Anna.
-martinus?
-igen?
-te szeretsz?
-persze
-de...nem ugy
-hanem?
-ugy...több mint barát
-Timi nagyon fáradt vagy feküdj vissza.
-de ,válaszolj ...kérlek
-igen -és rám mosolygott
Hirtelen meg fordultam és meg csokoltam. Igen. Meg csokoltam az igazi martinus gunnarsent. Amit valjuk be élveztem. És ő is mert egyből vissza csokolt és mosolygott a csókunkba. Habár most elég furán érzem magam...mert ha össze jövünk mit fognak rolam gondolni a szüleim ,anna es az ö szülei? Hogy egyszer az egyik aztán a masik iker. Ahogy ezen a gondolaton végig futott az agyam. Egyből el toltam magamtol.Remélem tetszik,nem a legjobb bár probálkoztam. Alig van időm . Irom a probavizsgáimat s sokat kell tanuljak. De azért remélem tetszik. Vote és komi ha tetszik:))