AZ

467 35 7
                                    

Marcus szemszöge
Mario vagy hogy hivják, de végülis kit érdekel. Beszélni akart velem. Tudtam Timi lessz a téma.
-miért akarsz velem beszélni? -kérdeztem flegmán
-csak gyere-nezett meg csunyan . Azert megis nagyobb 2 évvel. Mentem. És fel mentünk az emeletre egy szobába.
- na ide figyelj! Timit nehogy mégegyszer megbántsd te vagy az öcsikéd mert meg bánjatok. Ő egy rendes lány aztse értem hogy szerethetett bele egy olyas valakibe mint te. Na de ez lenyegtelen. Mi mindenrol beszelunk. Mindent meg beszelunk. Ha meg bantod ugyis meg tudom. S nem lessz jó vége ! Ő nem ezt érdemli. Értve voltam?! - hat mit kepzel o magarol. Hogy meg ver. Ha bantom timit. Persze nem all szandekonba bantani de nah...amilyen szerencsetlen vagyok.
-Mégis mit kepzelsz ki vagy te ?
-AZT KERDEZTEM ERTVE VAGYOK?!- emelte fel a hangjak
Lassan bolintottam.
-ez a beszelgetes koztunk marad -kacsintott egyett
-miert? Felsz hogy ezutan rosszat gondol rolad?
- hamarabb fog mégjobban meg utálni téged, teszek én rola. Kicsi szőkice. Na most gyere le
És le mentünk. Lent a kanapén ült timi es tinus kacaraztak. Felfoghatatlan hogy neki milyen konnyen megbocsajt. S nekem nem.
-hát ti? Hol voltatok?-kerdi timi
-mi csak beszelgettunk kicsit-mosolygott mario. Bruhh😑
El kezdődött a film. Az "AZ"-t néztük meg ami egy bohócos🤡 horror film. Utálom azokat. Fiu letemre felek. Kb a film közepénel lehettunk es mario meg ilyesztett. Én akkorát ugrottam félelmemben hé. Martinus tudta felek. Kiskoromba meg ilyedtem egy bohoctol. Na azota. Fel rohantam a szobaba. Nem vagyok ilyen gyava egyebkent csak a bohocok a gyengepontjaim. Fel kapcsoltam a villanyt . Be zartam az ajtot. Elo a telefont s itt betelt a pohar. Tobbet egy hejre en azzal  a sráccal nem megyek.
Par perc mulva valaki kopogtat.
-nem érdekelsz! Menj el!
- marcus...kérlek én vagyok.- hallodtam hogy timi az.
Fel áltam és ki nyitottam az ajtot es ő be jott le ült az agyon velem szembe.
-sajnalom...-mondta
-mit?
-azt hogy fel raktam a filmet annak ellenere hogy te utalod a bohocokat. És sajnalom Mario nevebe is. Biztos nem gondolta hogy ennyire meg fogsz ilyedni. Majd holnap bocsánatot kér mert haza kelett menjen. Sajnalom
- nem baj -probaltam egyett mosolyodni
-marcus! Nincs ertelme itt szineszkedj ! Tudom van baj .
-jona!
-fogsz tudni aludni?
-eskuszom! Nem egy 5 évessel beszélsz!- nevettem el magam.
-jo de ismerlek. -mosolyodott el
- timi...
-igen marcus?
-ujrakezdhetnenk? En nem akarom higy utálj....tudom sikerult meg utaltatni magam. Meg hogy nagyon banom mai napig hiddel. Nemtudom valaha meg tudom-e bocsajtani magamnak. De kerlek. Nagyom fontos vagy nekem.
- nem tudok rad haragudni akar mit is tettel. -mosolygott.-persze ,nagyon fajt. Jobban mint a labam. De :)figyelj . Szeretned ha ma egyutt aludnank? Ugyertem martinus te es en . Hogy legyen jobb?-aranyos ez tole.
-igem:)) annyira aranyos vagy. Meg olelhetlek?:/
Nem kaptam valaszt kisse el szomorodtam de a masik percbe mar az olembe ult es olelt. El doltunk es en voltam felul.
-meg mindig nagyon szeretlek.
- annyit ne mondj csak csokolj meg -mondta. Es en azt tettem. Leirhatatlanul boldog voltam.
-azthiszem ide ma estere nem kell martinus. -halottuk tinust mondani.
-ehm...-kacagtunk.
Tinus ki ment es en meg egyszer megcsokoltam a vilag legszebb lanyat.
Le fekudtem. O a melkasomra dolt.
-szereglek szivem.-mondtam
-enis teged te tusko
-tusko?! Na ma egyedul alszol . -probaltam mergesnek tunni es ugy tedtem mintha mennek ki az ajton amikor a hatamra ugrok. Es le estunk a foldre es csak kacagtunk

Remelem tetszik. Nem eroltettem magam igaz. Csak probaltam gyorsan irni mert anyum el veszi a tellom mer suli,vizsgak blablabla.
Ha tetszett vote+komment ha meg szeretnetet. Tovabbra is ugy van ha nem irtok kommentbe nem lessz fent ujabb resz.
Puszkoo🖤

És én azt hittem...Where stories live. Discover now