ki az a 4 srac?

439 36 3
                                    

Marcus szemszöge
-hé gunnarsen-megfordultam és jacob volt ott. Közelebb lépett hozánk és ismét meg szólalt.
-azt hiszed ezzel vége van? Higy egy olyan szerencsétlen kell neki mind te?-es ki tort a kacagasbol. Na jo kesz pont. Fel altam es be huztam egyet neki. A földre zuhant. Meg érdemelte!
Már kb fél társaság lent volt mikor Jacob végre fel tápaszkodott a földröl. És kozeledni kezdett hozzám. De nem ütött hozzan hanem kettöt csettintett es 4 fiu termett mögöttem. Ennek már fele se tréfa. Fel emeltek és az egyik hasba vágott de elég rendesen. De jacob hozzám se ért. Szégyeltem. Nagyon. Hogy igy meg vertek. De semmitse tudtam csinalni mert fogták a kezem s a lábam egyarant. Éreztem hogy fáj mindenem. Hogy el fogok ájulni. Csak renelem higy Martinus el vitte Timit ezek a vadállatoktol. De nem. Mert miertis tette volna ezt? Egyszercsak el keztek lenditeni es bele dobni a vizbe. Akkor lattam martinust ki jonni a hazbol. Es bele dobtak a vizbe. Minden el sötétedett. De nen azert nert bele dobtak a vizbe hanem mert bele vagtam a fejem a medence szelebe. Istenem. Most tobbe nem akarok timi szemebe nezni. Olyan gyavanak gondolhat.
Sziasztok ma meg szerintem fel fog kerulni egy resz mert ez nem a legjobb es nem a leghosszbb. Legszi komment mit gondoltok.

És én azt hittem...Where stories live. Discover now