Ezt most miert Marcus?

859 55 3
                                    

Már két hét telt el a házi buli óta. Sokkal közelebb kerültem a fiúkkal. Martinussal is. Mostmár ugy vagyok velük hogy tudom bármiről tudok velük beszélni. Éppen facetimoltam Annával amikor kopogtak. "Búj be" válaszoltam. Marcus lépett be.
Mac: szia, ma megyünk a strandra. Fél ora mulva indulunk. -mosolygott rám.
Én :okés
Mac:jön par haverunk is ugye nem baj
Én :dehogyis
Azzal Marcus elment. El kezdtem készülődni. Fel vettem egy rózsaszín bikinit. Egy rövid nadrágot es egy rózsaszín majot. Hajam fel konytyoltam es mar készen is altam. Lefele tartottam mikor szembe találkoztam martinussal. "Jol nézel ki "kacagott. "Te se pamaszkodhatsz" válaszoltam. Be ültünk a kocsiba. En az ablak mellé ültem es csak néztek ki az ablakon. Egyszer csak meg állunk. 3 lány es 4 fiú ült be mellénk. Biztos ok a barátok gondoltam. Hamar meg érkeztünk a strandra. Le vettem a ruháim es bikinibe voltam. Ki feküdtem egy napozo agyra. Marcus, Martinus es az osszes haverjuk a vízbe volt. Én nem éreztem késztetést hogy be menjek. Nem annyira szimpatikusak ők nekem. "TIMIIIII GYEREEEE" egyszer csak halottam valakit. Marcus volt. Oda mentem a medence széléhez. "Nem jössz be kellemes a viz" "inkabb ki hagyom" válaszoltam de erre meg ragadta a karom es be rancigalt. Na baszki. " Marcus az eg szerelmére ezt miert kelett? " nevettem fel. Martinus meg bökte marcust "de hülyék vagyunk" folytatta "Timi ők itt a barátaink Vanessa, Emili, Alexa, Jacob, Mark, Tom és Alex. "  "örvendek " mondtam. Bár Vanessa eléggé csúnyán nézett rám. Mindegy nem érdekel. Marcus egyszer csak be ránt a víz alá. Nem számítottam rá es hírtelen nagyot nyeltem. Elkezdtem ott köhögni. Azthittem ki köpöm a tüdőm. Mindenki körém jött. Kivéve Vanessa.  "Timi? Jól vagy? " kerdezösködték en meg csak nem tudtam válaszolni. Egyre inkabb kohotem. Miután a köhögést abba hagytam Martinus javasolta menjünk at hozzájuk es üvegezzünk. Hát en ki mondottam utálom a játékot de bele egyeztem hogy ne nézzenek le. Körbe ültünk es már keztük is a játékot. "Vanessa felelsz vagy mersz? " kérdezte Alex. "Merek! " "először válassz egy ikret es ülj végig az ölébe es csinálj vele amit akarsz" . Jézus milyen feladat. -gondoltam magamba. Vanessa mintha kicsit gondolkodott volna, áztan rám néz es Marcus választja. Igen talán tetszik nekem egy kicsit. Biztos vagyok benne hogy szándékosan csinálja velem ezt.  Marcus ölébe akar ülni. De marcus fel ált el ki ment. Fel áltam es utána mentem. "Marcus valami baj van? " " persze hogy van hát hogy gondolja ez a r***c higy az ölembe ül es azt csinál amit akar? "  kicsit érthetetlenül neztem ra. " hogy beszélsz igy egy haverodrol? " 
"Nem a haverom. Tomnak a spancsaja es azert jön "  "ahogy latom beléd van esve" kacagtam fel.  "Nem érdekel sem Vanessa sem más lány " en le hajtottam a fejem. Ezzel kicsit meg "sértett" szoval neki nem jelentett semmit az az együtt töltött éjszaka, az a puszi. " csak egyetlen egy lany tetszik" erre fel kaptam a fejem
Uj rész! Tudom reg nem volt rész de nem kapok visszajelzeseket es kevés a nezetseg is. Csak azért irok mert szeretem ezt csinálni. Légyszi osszátok az oldalam hogy tobb olvasom lehessen 😄❤
#krumplikommandó

És én azt hittem...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang