"a barátja"

466 38 3
                                    

-oh martinus... Kérlek menj ki!
-Timi mi történt?
-semmi
-Timi!  Min vesztetek össze? Mi a baj?
- a testvéred! Ő a baj! 
Martinus oda jött hozzám és át ölelt. Jól esett.
-martinus ő meg csalt -sirtam keservesen.
-mit csinált? -kérdezte döbbenten
-gyere ide-mondta, átölelt és elkezte simogatni a hátam. Olyan jó hogy itt van nekem Martinus. Csak sírtam és sírtam ,nem voltam képes fel fogni hogy mi történik. Aztsem hogy miért történik.
-nem lenne kedved eggyet ki menni? Szellőzni?
-de, talán jót tesz-mondtam
Martinus oda hozta a toló kocsim (igen Mèg mindig baj volt a lábammal es kell járják gyógy tornára hogy tudjak megint rendesen járni)
Martinus először le vitte a kocsim, utánna meg fogta a kezem es keztunk lefele menni az emeletről
-auuuu-jajditottam fel. Iszonyatosan fájt a lábam. Leírhatatlanul. Fel vett hirtelen és le vitt.
-tegyél le
-persze hogy szenvedj
-de igy te szenvedsz mert Kövér, nehéz vagyok
-Timi fejezd be a hülyeségeket. Te tökéletesen nézel ki!
Majd óvatosan bele rakott a toló székbe. Olyan aranyos ahogy gondoskodik rólam. Nemtudom Marcus hol van de máris hiányzik. Annak ellenére is hogy megcsalt.
Már egy jó háromnegyed órája kint vagyunk
-Martinus! Nekem mennem kell gyógy tornára.
-szeretnéd hogy elkiserjelek?
-igen :)
És el indultunk.
Ahogyan oda értünk két ember emelt ki a székembol es egy matracra fektettek le. El kezték mozgatni a lábam majd azt mondták "és most megpróbálunk egy pár lépést meg tenni" meg kapaszkodtam egy korlágba melettem és mögöttem is ált egy-egy ember míg Martinus is ott haladt melettünk és büszkén mosolygott. 3 lépés után nagyon ki fáradtam és fájt a lábam, nem tudom mikor áltam lábon utoljara mert a kórházból is haza hoztak.
-próbáljuk meg az 5,meg csak 2lépés. Képes rá kisasszony. Próbáltam nem feladni de ne ment. Ahogyan próbáltam meg egyett lépni előre meg inogtam előre fele, majdnem el estem mikor Martinus kapott el.
-sajnáljuk, szerencselye volt hogy a barátja előtte ált és ki tudta kapni.
Én el mosolyodtam
-"a barátja"mondta halkan martinus és el mosolyodott

Tudom ez nem a legjobb rész de remélem azért tetszik. Ha szeretnétek még akkor vote es komi :)❤
És Köszönöm mindenkinek akik kedves kommenteket irnak, mert nagyon jól esik tudni hogy az olvasoimnak tetszik ❤❤

És én azt hittem...Where stories live. Discover now