Egy ideig Marcus még a szobámba volt, beszélgettünk erről -arrol. Hogy volt egy barátnője akibe nagyon bele szeretett de ő kihasználta es meg csalta. Utánna eltávolodott a lányoktól (nem olyan értelemben hogy buzi lett xdddd) de utánna nem volt szerelmes. Nem érzett ugy mint Laránál, a volt barátnőjénél. Nem akartam udvariatlan lenni de már nagyon fáradt voltam. Marcus tuti látta rajtam. Megölelt es azt súgta a fülembe "jo éjt ". Ki rázott a hideg. Aztán ki ment a szobámból. Be zártam az ajtóm es le feküdtem. Instagramoztam amikor láttam hogy marcus es martinus posztolt valamit storyukba "00:00 bárcsak... 😢❤~Marcus " kissé meglepődtem hisz marcus azt mondta hogy senki se tetszik neki. Furi minden esetre.
Marcus szemszöge
Muszály volt .Muszály volt meg tennem. Alig ismerem Timit de, de ez valami más érzés. Tudom csak 2 hónap de minél többet meg kell tudnom rola. Igen meg kell. És nem hagyhatom hogy Martinus seggarc legyen vele mert aztán el akar menni. Így hát ra irok.
Én :szia... Öm... Zavarok?
Timi:Nem dehogyis, nem aludtamaludtam
Én : én sem, nem akarsz ki jönni az udvarra ha már ugyse tudunk aludni? 😌❤
Timi:hát tökre jó lenne, de ahoz at kéne öltözni 😒
Én :jólvan az ugy csak gyere legysziiii Timi szemszög
Már 10 perce az udvaron vagyunk. Fekszünk a fűbe es a csillagos eget nézzük. Ez annyira romantikus. Csak hogy... Marcus azt mondta nem akar barátnőt. Pedig lehet bele szerettem, vagyis csak tetszik ,nem ez nem lehet ő egy popsztár nem fog belém szeretni. Már egy jo ideje kint vagyunk. Marcus mellkasára doltem. Tetszett neki, mert el mosolyodott. Egyre hűvösebb lett. Ki rázott a hideg. Marcusnak fel tűnt .
Mac: Drágaság, fázol? -komolyan drágasagnak nevezett?!
Én :hat nem mondhatnám melegem van .kuncogtam. Mikor ő le vette a pulcsiat. Es a hátamra rakta.
Mac:így jobb? -es mosolygott.
Én :sokkal -mosolyogtam. Mélyen a szemembe nézett. Elvesztem benne. Melette biztonságba éreztem magam.
Én :marcus?
Mac:igen?
Én :Mac én köszönöm ezt a szép éjjelt.
Mac:Bármikor megismételhetjük. Mosolyog ram majd egy puszit nyom a homlokamra. Fel álltunk és be mentünk. A szoba előtt meg egyszer meg öleltem és el búcsúztunk. Le feküdtem az agyba es azon gondolkodtam. "Igen, bele szerettem. De nem tehetem. Muszály kiszeretnem belőle. "
Marcus szemszöge
Ez már biztos. Bele zúgtam ebbe a lányba.
Ittis van az új rész. Remélem tetszik, próbálok jókat irni. Vote es komi ha tetszik es akarjátok hogy fojtassam. Addigis jo éjt puszko
#krumplikommandó👑