-h-h-hogy mi? Akkor tessék. -dobtam hozzá a gyűrűt és készültem fel menni az emeletre de vissza szoltam "holnap 12-ig van időd ki költözni innen"
Fel mentem a szobámba és el gondolkodtam. Miért ilyen Martinus? Mi rosszat tettem neki? Valószinüleg nem is szeret/szeretett. Na de nekem is szükségem van egy kis pihenésre.
Martinus szemszöge
Nem is tudom mi ütött belém.
Ja várj ,de igen. A féltékenység. Mert félek. Félek hogy el vesztem. Félek hogy az lessz mint Annánál,hogy el hagy hogy vissza menjen az exéhez. Csak sajnos. Igy én löktem el magamtol. Miért kelett azt mondjam nem akarom hogy a feleségem legyen. Most fel idegesitettem. Árt magának és a gyerekemnek. Akit ő hordoz. Kezdek félni hogy olyan vagyok mint marcus. Ne értsetek félre,szeretem őt meg jo fiu. Csak nem akarom meg bantani Timit. De hát sikerült. Amikor hozzám dobta a gyűrüt és azt mondta 12-ig ki kell koltozzek ,csak akkor esett le higy kész. Vége. El csesztem. De nem fogok csak ugy ki sétálni. Bocsánatot kell kérjek és meg magyarázzam. Nem veszíthetem el.
~reggel~
11 fele fel keltem. Senkise volt othon.
Ki mentem a konyhába és meg reggeliztem. Valamivel el töltötte az időt. Már fél 1 volt. Mikor meg jöttek Timiék. Szerintem a parkba voltak.
Az ajto nyílt és pont szembe néztem Timivel-apuu-szaladt hozzám Jázmin. SOHA de SOHA nem mondta apu. Annyira jol esett. Hogy ugy nez ram,nem pedig egy idegenre aki helyetesiteni akarja az apjat.
Timi oda jött és el vette onnan jázmint ,és keszült az emeletre. Gondolom át öltöztetni. Mikor el ment melettem meg szolalt
-azt hittem erthető voltam amikor azt mondtam menj el 12-ig. Szoval kérlek tedd a dolgod-és azzal fel mentUuuj resssz. Remelem tetszik 💘Posztoltam most mert lehetseges hetvegen utazok el s akkor nagyon keves az eselye higy tudom ki rakni. Ezert raktam most
Komment es vote 💘