Martinus fel ment a szobaba. Linda pedig bejott.
-menj el kerlek
-de én...te...meg igerted...
-azonnal menj el !!!
Es ki ment. Megbantam hogy kiabaltam vele. Aranyos lany de megse timi. Ott ultem az ajtonak neki dolve és sirtam . Igen. Fiu letemre sirtam. Le jott Martinus. Na szuper.
-mert azthiszed ezek a konnyek mindent meg oldanak. -szolt hozzam flegman -most engedj ki mert megyek edzesre . -es en azzal felre altam. Le fekudtem a nappaliban es sirtam. "Hogy? Miert? " ezek a szavak kavarogtak bennem. Vegre talaltam egy lanyt aki engem szeret es nem a hiressegem. Es en elbasztam. Martinusnak igaza van. Tusko vagyok. Nem tudok egy lanyra vigyazni. Mindent el csesztem. A mutetnel se voltam ott...nem is beszelve arrol hogy azis az en hibambol lett. Na meg most ez a csók. Nemis akarok elni. Eletem szerelme velem van egy hazba es tartsa a tavolsagot tolem. Instagrammoztam és lattam Timi egy képet töltött felMadarasTímea. 100201 like ; 1000 comment.
"I know i can do it! Thank you so much. There is a boy who help me so much to get better. Thank you Martinus !🤗❤@martinusgunnarsen"-jacobsartorius: get well girl❤
Madarastimea -jacobsartorius -i try ❤we need to see eachoders😋i miss you 😚
-jacobsartorius:missyou too little girl👅💞
-lisaandlena: omg what happend?🤤🖤
Madarastimea-lisaandlena: nothing 🤗i will be better 🤗🤗-Lukasrieger- gosshhhhh my girl😣❤how do you feel?
Madarastimea-lukasrieger : good mahboy💕dont worry🙂💕💕-martinusgunnarsen: my strong girl❤❤you can do it but i already told you 100times. ❤❤❤
Madarastimea-martinusgunnaren: yours❤without you i cant do that 😋👅Najo kész. Most akkor mi van ?! Az ocsem. Lukas . Jacob. Mivan?!
En ahogy igy olvasom a komenteket kezdek ra jonni hogy en timinek egy senki vagyok. Vagy csak azert csinalja hogy rosszul essen? Mert ha igem akkor kibaszottul jol csinalja.
Dehat na enis ugy dontottem oda irok valamit ...-marcusgunnarsen : 😍😍❤beautiful like always ...
Madarastimea-marcusgunnarsen- you say this to all girl you meet?🤔🤗Tudtam hogy nekem megse ugyfog valaszolni ami kicsit rosszul esett. Nemtudom mennyit birom igy. NEKEM SZULKEGEM VAN RA!
Posztoltam egy kepet instagrammra
Marcusgunnarsen: i ...i just miss you 💔
100020090 like;60070 komment.
Lisaandlena :look good😍
Marcusgunnarsen-lisaandlena: thanksLukasrieger:oh boy somebody is in love...😏😏
Marcusgunnarsen-lukasrieger: love sometimes hurt so much...😔💔Loren:you look more beutiful with smile Maciii👅❤
Marcusgunnarsen-loren: 🙂maybe but i dont have anything to be happy. I lost everything that was important to me.Meg csomo rajongo irt de mar tul faradt voltam . Parnak valaszoltam de mindenkinek nem. Vartam. Vartam. De semmi. Timi nem kommentelt. Nem likolt. De mit is vartam. Ezt mar el csesztem.