Régj szerelem..

870 55 5
                                    

Reggel át mentem Annához de láttam hogy csomagol
Én :Annnnnnna!!! Te meg mit csinálsz?
Anna:Nyugi Timi anyáék tudjak, vissza kell mennem mert a barátnőmet meg műtik. Szivátültetése lessz es nekem muszály ott lennem.  A gépem 10perc mupva indul.
Én :nemhiszem el itt hagysz...
Anna:minden nap majd beszélünk puszko es azzal ki ment a házból.
Le mentem reggelizni de csak Marcus és martinus volt ott.  "Jo reggelt ,hat a többiek?" mondtam.  "Jo reggelt, Emma a barátnőjénél alszik anyáék üzleti uton, Szóval ma este bulit tartunk" mosolygott rám Marcus. Martinus meg csak rám nézett es el ment. Én fel mentem át öltözni . Nem gondoltam volna hogy Martinus mocsok lessz, sőt most hogy Anna sincs itt, márcsak Marcus van akivel "jóba " vagyok.
Marcus szemszögéből
Fel rohantam martinus szobájába.
Be nyitok és martinus áll az ablakban néz kifele es le töröl egy könnycseppet a szeme sarkából. Igyekezet hogy ne lássam. De késő.
Én :Martinus?  Te miért sírsz?
Tinus :én nem...
Én :ismerlek haver
Tinus: csak... Utálom hogy itt van Timi. Menjen vissza oda ahonnan jött. Tegnapis vele voltál mindvégig, engem hanyagolsz + nem tudok vele együtt élni, nem és kész, sokszor nagyon látom benne Lisát( tinus volt barátnője)
Én : Martinus nyugodj már le!  Mindig csak a saját erdekedet nézed!  Nem is tűnt fel hogy én mennyire bele szerettem mert neked csak az fontos ami téged érint. En nem lehetek szerelmes hogy te nem érezd rosszul magad?!  -es azzal kimentem es be csaptam az ajtót. Nem vártam meg a válaszát. Timi egész nap nem jött ki a szobájából. Valami baja lenne?  Mert nem akar be engedni. Meg haragudott rám?  Vagy else tudom képzelni.
Timi szemszögéből
Hallottam ahogy valaki kopoktat de nem volt erőm oda menni az ajtóhoz.  Nagyon fájt a fejem. Talán marcus volt. Nem nem hinném hisz nem erdeklem őt. Valaki be nyitott. Marcus volt.
Mac:minden rendbe? Egész nap nem láttalak, nemis nyitottal ajtot.
Én :igen, csak kissé szédülök.
Mac: miért nem szóltál?!
Én :é-é-én nem akarok zavarni, és kell keszulodjetek a bulira... Sütöttem le a fejem
Mac: Timi!  Te 100X fontosabb vagy egy vacak bulinal.  Martinus majd bulizik egyedül. Én itt leszek veled. Most megyek hozok gyógyszert. Es kiment.  ÚRISTEN IGAZI URIEMBER éreztem el olvadok. Timi itt a föld nem szerethetsz bele marcusba. -4 ÓRÁVAL KÉSŐBB - már  jo ideje marcus próbál szorakoztatni mikor meg hallom a zenét. Látom marcuson a csalódást. Le akart menni, de nem tette.
Én :marcus?
Mac:igen?
Én :menjünk le
Mac:biztos vagy benne?
Én :igen.
Le mentünk. Dübörgött a zene. Rendgeteg pia. Sok ember. Egyszercsak meg lattam Thomast. Ő a barátom volt. Együtt voltunk kb egy évet de azután ki költöztek Norvégiába. Nemhiszem el évek óta ismét láthatom.  Marcussal le érünk es Thomas meg lát. Oda rohan hozzám es meg ölel majd megpuszil. Mintha meg mindig együtt lennénk. Nemtudom de érzem ismét azt amit Thomasnal éreztem... Talán meg tetszik?!
Új resz remelem tetszik! :))komment es votw
#krumplikommando

És én azt hittem...Where stories live. Discover now