jason

535 44 2
                                    

Nem akartam  vissza menni. Nem akartam Marcust látni. Amint ülök a tó melett egy sms t kaptam
Maciboy 😍: Timi! Hol vagy ! Azonnal gyere haza. -jo ideje lenne ki csereljem a nevet- pár percig tetovaztam, hogy vissza irjake vagy ne
Én: Marcus semmi közöd hol vagyok!  Hagyjál békén, foglalkozz továbbra is Jacobbal.
Maciboy😍: ne légy már gyerekes. Tudom hibáztam de Timi, szeretlek. És nem is ismered Troforst!  El tévedsz.
Én : NEM ÉRDEKEL! Fogd fel Marcus elcseszted.  Vége van! Amiutan ezt meg irtam nem is foglalkoztam a valaszaval. Nem érdekelt.  Igaz szeretem de a barátnője voltam. Valamennyi tiszteletet es figyelmet érdemelnek. Neki dőltem egy fának és zokogtam. Egyszercsak egy egy kezet érzek a vállamon. Fel nézek es egy korom fekete hajú fiú égszínkék szemekkel nézett le rám. " hé hát te egyedül? A sötétbe?  Amugy a nevem Jordan. És te? " "Timi" "oh szép név " ott ültünk a korom sötétbe es a csillagos eget néztük. Nagyon rendes ez a Jordan srác.  "Timi? "  " igen? "  mélyen a szemembe nézett " van barátod? " kissé el gondolkodtam " mar nem hinném " nagyon furcsán nézett ram.  " hat hogyhogy vagy van vagy nincs" " hosszú story" "van időm "mosolyodott el.  Fel oramba telt mig el mondtam.  "az egy nagy seggarc (mar bocs 😂) hogynem gondoskodik egy olyan lanyrol mint te?" erre ereztem el vorosodtem . " ki az"  "marcus gunnarsen" .  Mocorgast halottam egy bokorbol. "Timi? Te miz csinalsz itt?" " enis kerdezhetnem ugyanezt Marcus"

És én azt hittem...Where stories live. Discover now