-most meg milyen bajod van?
-milyen bajom van?!azt kerded milyen bajom van? Az van basszus hogy te is el követed azt a hibat mint én és ismét szegény lány szenvedni fog. Nem ezt érdemli.
-lena is szenved
-hagyd már őt mert te is szenvedtel miatta! Térj már észhez vagy kérsz még egyett?-és fel emelte a kezét.
-nem,meg értettem. Most inkabb irok timinek mert mar ithon vanFel mentem a szobámba és le huppantam az ágyra
-Szia Timi
Timi❤: szia
-bocsi, csak meg feletkezten az időről annyit tanultam.
Timi❤: aha,egy lánnyal a parkba fagyizni tanultál?
-szóval...láttál..
Timi❤:igen ,el képzelhető
-és most?
Timi❤:semmi,mennem kell . Szia
Na me Martinus,most jol meg csináltad. Talán többe hozzád se szol. Gratula. Most mit csináljak? Én szeretem őt,azthiszem. Ó miket is beszélek. Persze hogy szeretem. Nagyon.
-el mentem a pályára!-kiáltott marcus fel nekem
-joTimi szemszöge
Najo,talán Martinussal nem voltunk egy pár de én ténleg meg szerettem. Talán meg tetszett. Na de mindegy. Ugy döntöttem el megyek egyett szaladni szellőztessem ki a fejem.
Majd miután kissé ki fáradtam le ülten egy padra és a kezembe temedtem az arcom. 'Miért pont Marcus és Martinus?'- ez a kerdés járt a fejembe. -Miért? Miért nem kapok magamnak egy igazi fiut? Talán mario lenne az csak eddig nem is vettem eszre mert friendzonoltam. Arra lettem figyelmes hogy konnycseppek hagyjak el a szemem. Amikor valakinek a kezét éreztem a compomon és a térdem környéken. Fel nézek és egy fiu gugolt elöttem. Nem más mint Marcus. Egyből meg ölelt. Pont ez kelett.
-na ne sirj-és surolta a hátam. Mire én még jobban át öleltem. Aztán hirtelen fel kaptam a fejem. Már nedves a poloja miattam. És ezt ő is észre vette hogy ez miatta hagytam abba
-Ne foglalkozz vele- és ismét át ölelt
-köszönöm-momdtam halkan
-mit?
-hogy itt vagy s át ölelhettelek.Ezt igazábol tegnap 2 kor éjjek irtam csak nem raktam ki. Remélem ez a rész is tetszik
Komment és vote a köviért.