fifa

585 45 0
                                    

A következő pár napban nagyon hanyagolt Jacob miatt. Én meg értem higy régi haver, meg hogy rég nem találkoztak de... Ah mindegy. Marcus, Martinus és Jacob FIFÁZTAK. Én pont akkor jöttem le az emeletről. A konyha fele vettem az irányt es meg ittam egy pohár vizet. "Hoznál nekem is egy pohárral szerelmem? " kérdezte Marcus.  "Nem vagyok a szolgád oké?  Menj s vegyél magadnak "  na ennél a mondatomnal a fiúk ledobenve néztek rám. " mi a baj? " kérdezte Marcus. "Komolyan?  Azt kérded mi bajom van?  Amióta itt van Jacob időt se töltesz velem. Emma szobájába alszok hogy te tudjál jacobbal lenni. Mèg aludni se alszunk együtt 1hete!  Marcus én haza megyek én nem akarok itt lenni. Szolok anyáéknak küldjenek valakit értem! " és ezzel ki vihaorztam a házból. Meg se vártam Marcus reakcióját. Csak mentem -mentem igazából aztse tudtam hova. Lehet tul durva voltam de én ezt nem birom megis csak a barátnője vagyok. Vagy voltam?  Nem tudom mit akarok.
Marcus szemszögéből
Na jo ezt jol el intéztem. De timinek igaza van. Mondjuk bele kene képzelje a helyét a helyzetembe. Nem találkoztam jacobbal 5 éve.
Jacob : jó hisztis barátnőd van
Én :nem az, es igaza van
Jacob: jaj ember ne légy mar ilyen csak egy lány.  Majd találsz mást
Én :ő nem csak egy lány és egyszer már majdnem el vesztettem.
Jacob:blablabla nyálas duma. Igaz jól nez ki majd meg fekteted s hagyd a francba
Én : na aztán nem Jacob! 
Jacob: jo beszari lettél most nem tudsz egy lánnyal szakítani, na gyere jatszodjuk tovabb
Én : hogy jatszodjak tovabb mikor életem nője ki sétált az életemből?
Jacob: ne csináld mar a fesztivált. S amúgyis igaza van. Ha tényleg szeretted volna akkor nem hanyagoltad volna el. Most megyek es fel viditom (😏egy ilyen mosollyal) mar ha te nem adod meg amire egy nőnek szüksége van.
Martinus: hé jacob vegyél vissza. A csaj le van stoppolva es ő a bátyáme.
Jacob:ezután nem hinném szeretné öt viszont
vissza Timi szemszögéhez
Ültem egy tó partján. Csend volt, nyugalom. Reménykedtem marcus utánam jön, de nem jött. Azt se ertem miert akartam ennyire higy jöjjön. Már sötétedett de nem akartam vissza menni

És én azt hittem...Where stories live. Discover now