sajnálom

687 48 2
                                    

Nem akartam el hinni amit Marcus mond. Marcus ott hagyott engem. Martinus fel húzott és fel kísért a szobámba.  Az agyamra feküdtem és sírtam. Életem első csókja Marcussal volt. Utánna ő volt az aki darabokra tört.  Én nem tudom mi üthetett belé, egy ölelés nem jelent semmit.
-3napja hogy nem jovok ki a szobámból - szerencsére marcusek szülei nincsenek itthon meg volt félre tett ropim. Amikből mondjuk jól laktam. Nem akartam ki menni. Nem akartam hogy Marcus megint hozzám vágjon valami sértőt. Mégis szerettem. Mindezek után. Az utóbbi három napba nem keresett. El felejtett. De nem baj Marcus mert en nem olyan lány vagyok. Tul teszem magam rajtad. Dörömbölést halottam az ajtómon. Martinus volt. Be jött a szobámba. "Na most kurvagyorsan fogod magad es le jössz, 3 napja nem nyitasz ajtót. Enni se ettél semmit" es meg fogja a csuklóm. "Martinus, én nem akarok le menni hogy Marcus megint mondjon valamit. Nekem ez nem megy" . De martinus csak nem adta fel és le rangatott az emeletről. Lent Marcus reggelihez készülődött. Leült es telefonozni kezdett miközben zabpelyhet evett. Meglátva engem es Martinus közeledni az asztalhoz es enni ,"el ment az étvágyam! " es szúrósan rám nézett. Nem volt ideje fel álni es távozni. Én könnyes szemekkel ki rohantam a házból. Ahogy at akartam szaladni az út túl oldalához egy nagy csattanást halottam es aztán minden el sötétült. Mikor fel ébredtem egy fehér szobába voltam. "Vegre hogy fel ébredt. Mar 4 órája kómába van. Autó balesete volt. Kissé be ütötte a fejét meg a lába is el tört. Most pedig vendégei vannak. " ezzel távozott. Marcus lépett be egy szál vörös rózsával. Az ágyam mellé ült. "Sajnálom, ez mind az én hibám!  Nem kelett volna olyanokat mondanom mert meg ölelted az öcsémet. És amit reggel mondtam...
Nagyon sajnálok minden Timi!  Mit tehetnék hogy meg bocsájts? " és at nyújtotta a rózsát. Annyira aranyos,de most miatta vagyok kórházba. Jo részbe miattam mert kelett nekem ki szaladnak... "Marcus... Nekem idő kell. Ez igy nekem nem megy. Egyik nap utálsz meg azt hiszed en vagyok az egyik kurva a sok közül mert meg öleltem a tesód. Most meg itt vagy az ágyam melett ,bocsánatért könyörögve. És ha mégegyszer meg teszed? Hogyan tudnék bízni benned ezek után? "  erre nem kaptam választ csak meg csókolt. Vissza csókoltam. Hiányzott marcus. "Szeretlek... " súgta a fülembe

És én azt hittem...Where stories live. Discover now